پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرورزشیحضور دومین عابدزاده در تیم‌ملی

حضور دومین عابدزاده در تیم‌ملی

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان دعوت شده برای مسابقات دوستانه روزهای فیفا در آبان و برپایی اردوی آماده‌سازی در اروپا را اعلام کرد. 


به گزارش رتبه آنلاین به نقل از مهر، تمرین تیم‌ملی فوتبال امروز در تهران و با حضور بازیکنان داخلی آغاز می‌شود که بازیکنان در این اردو، تمرینات ریکاوری خود را در مرکز تیم‌های ملی پیگیری می‌کنند.

تیم‌ملی صبح روز دوشنبه عازم اتریش می‌شود تا اردوی تدارکاتی خود را در اروپا ادامه دهد. بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی به شرح زیر هستند:

 دروازه بانان:
علیرضا بیرانوند  از پرسپولیس امیر عابدزاده از ماریتیمو پرتغال، محمد رشید مظاهری از ذوب آهن

 مدافعان: 
میلاد محمدی از آخمات گروزنی، مرتضی پورعلی‌گنجی از السد قطر، رامین رضائیان از اوستنده بلژیک، روزبه چشمی از استقلال تهران، سعید آقایی از سپاهان، سیدجلال حسینی از پرسپولیس، وریا غفوری از استقلال تهران.

 هافبک‌ها:
احمد عبدالله‌زاده از فولاد خوزستان، اکبر ایمانی از پدیده، علی کریمی از سپاهان، اشکان دژاگه، احسان حاجی‌صفی از پانیونیوس، امید ابراهیمی از استقلال تهران ،سعید عزت‌اللهی از آمکار پرم، سامان قدوس از اوسترسوندز سوئد.

 مهاجمان: 
علیرضا جهانبخش از آلکمار، کریم انصاری‌فرد از المپیاکو، کاوه رضایی از شارلوا، مهدی طارمی از پرسپولیس، مهدی ترابی از سایپا، رضا قوچان نژاد ازهیرنوین ،سردار آزمون از روبین کازان و وحید امیری از پرسپولیس.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید