جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرورزشیجزییات پرداخت حقوق مربیان المپیکی/ از پاداش‌های قهرمانی ۲۰۱۸ جهان چه خبر؟

جزییات پرداخت حقوق مربیان المپیکی/ از پاداش‌های قهرمانی ۲۰۱۸ جهان چه خبر؟

علی نژاد وشوو

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد میزان حقوق مربیان المپیکی و نیز پرداخت پاداش‌های مسابقات مختلف قهرمانی ۲۰۱۸ جهان توضیح داد.

به گزارش رتبه آنلاین، مهدی علی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با پاداش مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ جهان در رشته‌های مختلف که تاکنون پرداخت نشده است، اعلام کرد: به دنبال تامین منابع مالی به منظور پرداخت پاداش مسابقات رشته‌های مختلف در قهرمانی ۲۰۱۸ جهان هستیم و باید اذعان کنیم که در شرایط اقتصادی ویژه‌ای به سر می‌بریم که همگان از آن مطلع هستند.

وی در مورد زمان پرداخت پاداش‌های قهرمانی ۲۰۱۸ جهان، تصریح کرد: در حال حاضر خبری نیست و باید منتظر بمانیم. هم‌چنین باید اعلام کرد که پاداش‌ها براساس آیین‌نامه جدید پرداخت می‌شود و پیش‌نویس این آیین‌نامه آماده شده و طی روزهای آتی به منظور ارائه به وزیر ورزش و جوانان و نیز شورای معاونین ارجاع می‌شود که امیدواریم که به تصویب برسد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر پرداخت پاداش حقوق به مربیان المپیکی، نیز اظهارکرد: کمیته کارشناسی در این راستا وجود دارد که با هماهنگی فدراسیون‌ها لیست مربیان هر رشته ورزشی مشخص شده و مبلغی به فدراسیون‌ها اختصاص می‌یابد که از طریق آنها مبالغ مربوطه تقسیم و توزیع خواهد شد. این فدراسیون است که تعیین می‌کند که چه رقمی را به مربیان پرداخت کند و این تقسیمات در اختیار روسای فدراسیون‌ها قرار داده شده است.

علی‌نژاد ادامه داد: سرمربیان همانند ورزشکاران به میزان پنج میلیون تومان حقوق می‌گیرند، اما در مورد مربیان قضیه فرق می‌کند و این مساله در اختیار روسای فدراسیون است.

وی اضافه کرد: به طور مثال یک رشته ورزشی دارای چهار مربی است که مبلغی برای مجموع این چهار نفر اختصاص داده می‌شود ولی رییس فدراسیون می‌تواند به یک مربی مبلغ بیشتر و به مربی دیگر مبلغ کمتری پرداخت کند، این مساله در حیطه‌ اختیار رییس فدراسیون و شناخت آن نسبت به مربیان است.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد این‌که آیا پرداخت حقوق سرمربیان و مربیان رشته‌های مختلف ورزشی متفاوت است یا خیر؟ گفت: حقوق در نظر گرفته شده برای رشته‌های متفاوت یکسان است، اما تعداد مربیان آنها ممکن است با یکدیگر فرق کند و براساس تعداد سهمیه‌ها این مسائل در نظر گرفته می‌شود و قرار بر این است که کمیته کارشناسی در این رابطه تشکیل جلسه داده و به جمع‌بندی نهایی برسد.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید