سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیتسویه حساب استقلالی‌ها با شاکیان/علی دایی با پرسپولیس توافق کرد

تسویه حساب استقلالی‌ها با شاکیان/علی دایی با پرسپولیس توافق کرد

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ایران برای فرار از خطر محرومیت از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تنها یک هفته مهلت دارند.

به گزارش رتبه آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس برای فرار از خطر محرومیت از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تنها تا ۹ شهریور ماه زمان داشتند که با تسویه بدهی‌ها از محروم شدن در امان بمانند، اما شنیده می‌شود مهلت یک هفته‌ای AFC باعث شده تا این ۲ باشگاه باز هم برای تسویه با طلبکاران خود فرصت داشته باشند تا بدون هیچ مشکلی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند و مجوز حرفه‌ای خود را کسب کنند.

باشگاه استقلال پس از مذاکره و تسویه حساب با طلبکاران، حدود ۱۰ – ۱۲ میلیارد تومان به شاکیان به صورت نقدی پرداخت کرده است و توانسته برای کسب مجوز حرفه‌ای تا روز گذشته تمامی پرونده‌های شاکیان را مختومه کند تا تنها به فکر عملکرد مثبت در رقابت‌های آسیایی باشد.

باشگاه پرسپولیس هم توانسته با شاکیان خود به توافقاتی دست پیدا کند، که مهم‌ترین آن‌ها توافق با علی دایی، پیشکوست این تیم بود. مدیران این باشگاه حجم زیادی از بدهی‌ها را تسویه کردند و به نظر تنها ۳-۴ پرونده داخلی باقی مانده که به طور حتم پرسپولیسی‌ها با تمدید یک هفته‌ای مهلت تسویه حساب باقی پرونده‌ها را مختومه می‌کنند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید