جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرخواندنی‌هاترامپ؛ یکی از مهم‌ترین کاربران توییتر شد

ترامپ؛ یکی از مهم‌ترین کاربران توییتر شد

بدون دونالد ترامپ، توییتر تقریبا نیمی از ارزش خود را از دست خواهد داد.
 ترامپ هم اکنون با ۳۶ میلیون فالوور و بیش از ۳۵ هزار پست ارسال شده از سال ۲۰۰۹ تاکنون، به یکی از مهم ترین کاربران توییتر تبدیل شده است.

بررسی ها نشان می دهد که در دوران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سهام توییتر رشدی ناگهانی را تجربه کرد.

ولی زمانی که به عنوان رییس جمهور آمریکا انتخاب شد، ارزش توییتر ۱۴ درصد افت کرد. پس از آن، پست های متنوع و بیشتر اوقات جنجالی یا تخریبی او فالوورهای بسیاری را به سوی خود جلب کرد که همین موضوع به طور غیر مستقیم موجب افزایش ارزش برند توییتر شد.

بر اساس گزارش ها این شبکه اجتماعی روزانه حدود ۱۲۵ میلیون و ماهانه حدود ۳۲۵ میلیون کاربر فعال دارد. در حال حاضر ارزش بازار این برند به ۱۱/۷ میلیارد دلار می رسد.

در واقع، اکنون رییس جمهور آمریکا بهترین فرد تبلیغ کننده در تمام جهان به حساب می آید و او تاثیر فراوانی بر ارزش توییتر دارد و اگر حساب کاربری «realDonaldTrump» توییت کردن را متوقف کند، دو میلیارد دلار از ارزش برند توییتر کم خواهد شد.

البته در این صورت نه از درآمدهای توییتر کم می شود و نه از شمار فالوورهای آن و از نگاه سرمایه گذاران، فقط جذابیت این شبکه اجتماعی در نظر مردم کاسته می شود و در نهایت ارزش آن پایین می آید.

این در حالی است که جک دورسی، مدیرعامل توییتر ماه پیش اعلام کرده بود که فراهم آوردن کانال های باز ارتباطی برای رهبران مان کار مهمی برای ما به شمار می رود؛ حال چه از پست های آنها خوشمان بیاید و چه نیاید. چون من روش بهتری به غیر از توییتر برای این نوع ارتباط سراغ ندارم. او همچنین گفت که استانداردهای توییتر برای تمامی کاربران به طور کاملا یکسان اعمال می شود.

این گونه که از حرف های دورسی برمی آید، قرار نیست اکانت توییتر ترامپ حذف شود. زیرا این اکانت واقعا برایش ارزشمند است.

علاقه شدید ترامپ به توییتر موجب شده است بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی، در انتظار پست های عجیب و گاهی بی مغز او باشند.

معمولا این توییت ها یا به دلیل موضوع مضحکی که دارند، مثل درخواست قطع دسترسی اینترنت یا اشتباهات املایی او، ترند اول این شبکه اجتماعی می شود.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید