یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز/ حقیقی‌ها همچنان از بانکی‌ها گریزانند

افراد حقیقی امروز ۴۵۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و همچنین سهام شرکت اعتباری ملل بود.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین، در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۴۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۷هزار و ۸۰۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۴درصد یعنی دو هزار و ۵۷۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان دو درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «خودرو و ساخت قطعات» و «هتل و رستوران» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «سرمایه‌گذاری‌ها» و «فلزات اساسی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وملل»، «شبندر» و «وپارس» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «آریان»، «فوکا» و «ملت» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت اعتباری ملل  معادل ۲۰۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی فولاد کاویان با برتری ۱۶۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۱۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۲۱۷نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و ۵۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۴۹۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

image_2020-12-27_12-49-55

تغییر_مالکیت_صنایع_حقیقی_حقوقی_99_10_07

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید