شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزبورس تهران منفی به کار خود پایان داد

بورس تهران منفی به کار خود پایان داد

بورس هوم پيج

تالار شیشه‌ای امروز یکشنبه ۷ دی ماه را کاهشی آغاز کرد و همراه با نوسان منفی به پایان رساند. شاخص کل در نیم ساعت ابتدای معاملات تا ۱۴ هزار واحد افت کرد اما در میانه راه تغییر مسیر داد و ۲ هزار منفی شد و در پایان معاملات شاخص کل با افت ۴ هزار و ۵۱۸ واحد بر پله یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحد نشست.

به گزارش رتبه آنلاین از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۴ هزار و ۵۱۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۲۸۹ واحد کاهش به رقم ۴۷۲ هزار و ۱۳۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۲ میلیون و ۱۴۳ هزار معامله به ارزش ۱۲۸ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

بانک پارسیان، پالایش نفت بندرعباس، گروه مپنا و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پتروشیمی نوری و س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۶۳ واحد کاهش رقم ۲۰ هزار و ۱۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۹۵۲ هزار و ۴۸۶ معامله انجام داده‌اند که ۷۰ میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پتروشیمی تندگویان و مدیریت انرژی امید تابان هور نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید