شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبورس همچنان در نوسان

بورس همچنان در نوسان

بورس هوم پيج

بازار سهام امروز سه شنبه ۲ دی ماه را در آغاز معاملات نزولی آغاز کرد و شاخص کل تا نزدیک ۳ هزار واحد منفی شد اما پس از گذشت ۳۰ دقیقه تغییر مسیر داد و روند صعودی در پیش گرفت و هم اکنون با ۵ هزار و ۵۶۰ واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۴۴۱ هزار واحد قرار دارد.

به گزارش رتبه آنلاین از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۳ شاخص کل با ۵ هزار و ۵۶۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۴۱ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۴۸۵ واحد افزایش به رقم ۴۵۸ هزار و ۹۰۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۹۹۱ هزار و ۹۴۳ معامله به ارزش ۷۲ میلیارد و ۵۴۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ایران خودرو، بانک پارسیان و گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران،  سرمایه گذاری تامین اجتماعی و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۵۵ واحد افزایش رقم ۲۰ هزار و ۱۰۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۵۳۷ هزار و ۵۸۱ معامله انجام داده‌اند که ۴۸ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، بیمه کوثر، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پلیمر آریا ساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید