دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبورس تهران ارتفاع کم کرد

بورس تهران ارتفاع کم کرد

بورس

بورس تهران امروز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه را در ساعات اولیه با رشد آغاز کرد و تا پله ۴۴ هزار واحد بالا رفت اما در میانه راه با کم کردن ارتفاع، روند رشد شاخص کل و هم‌وزن کم شد و در پایان معاملات با رقم ۳۹ هزار و ۵۰۵ واحد بر سکوی یک میلیون و ۷۰۴ هزار واحد متوقف شد. شاخص کل پس از هفته‌های متوالی افت امروز کانال ۱.۷ میلیون واحد را بازپس گرفت.

به گزارش رتبه آنلاین از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۹ هزار و ۵۰۵ واحد رشد رقم یک میلیون و ۷۰۴ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۱۰۲ واحد افزایش به رقم ۴۳۰ هزار و ۲۰۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز دو میلیون و ۱۵۵ هزار معامله به ارزش ۱۷۸ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، سرمایه‌گذاری غدیر، معدنی و صنعتی چادرملو و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۴۶۹ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۹۲۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۷۲۹ هزار و ۱۶۶ معامله انجام داده‌اند که ۵۴ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهر زمین، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید