زمانی که حرف از راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی می‌شود حتما باید سایتی هم در کار باشد.

به گزارش رتبه آنلاین ، اینجاست که صحبت از طراحی سایت به میان می‌آید. در واقع گام اول در راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی، طراحی وبسایت یا پیدا کردن یک شرکت برتر طراحی سایت است که این انتخاب بسیار هم حائز اهمیت است. دقیقا همان جاییست که باید به آن توجه ویژه‌ای شود. درست است که برخی افراد با کمک شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام کسب و کاری را راه‌اندازی می‌کنند اما برای رسمیت دادن به آن لازم است وب سایتی داشته باشید.

امروزه ساخت فروشگاه اینترنتی یکی از بیشترین آمارها را در طراحی سایت به خود اختصاص داده است. طراحی فروشگاه اینترنتی فرآیند پیچیده‌تری را نسبت به سایر وب سایت‌ها طی می‌کند زیرا باید تمامی موارد آن درست اجرا شود تا به درستی کار کرده و مشتری را به راحتی به مقصود خود برساند.

نخستین گام در جهت ورود به بازار تجارت الکترونیک، پیدا کردن شرکت طراحی سایت و ایجاد یک پایگاه اینترنتی است که معرف حضور شما در این عرصه به سایرین خواهد بود.

درباره جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره‌ای برای انتخاب برترین وب سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب سایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

نشست شورای داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ جمعه ۱ اسفند ماه بصورت اختتامیه برگزار شد و پس از بررسی‌های تخصصی صورت گرفته توسط داوران شورا که از میان فعال ترین های این حوزه انتخاب شده اند، در این جلسه ۵ کاندیدای برتر هر گروه در بخش طراحی وب و سئو انتخاب شدند.

حال در این مقاله قصد داریم ۵ شرکت برتر طراحی سایت ایران از دید جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۱۳۹۹ را با هم بررسی کنیم.

به طور خلاصه ۵ کاندید در حوزه شرکت‌ برتر طراحی سایت در جشنواره وب و موبایل ایران به شرح زیر می‌باشد:

  • خدمات طراحی وب سایت نوین novin
  • شرکت طراحی سایت همیار توسعه hamyar.dev
  • مرکز طراحی همیار سیستم hamyarsystem
  • آشید استودیو ashidstudio
  • وب سایت اطلاع رسانی شرکت داده پرداز پویای شریف dadehpardaz

۱- خدمات طراحی وب سایت نوین

رسانه تجارت نوین

به بهترین نحو میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید!

وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. وب سایت شما بزرگترین پایگاه اینترنتی شماست. شکی نیست که ساخت وب سایت اولین قدم برای ورود شما به دنیای اینترنت است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد. ما در نوین به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

۲- شرکت طراحی وب سایت همیارتوسعه

همیار توسعه

ماموریت ما، طراحی سایت حرفه‌ای برای شماست

همیار توسعه فعالیت خود را در محدوده طراحی سایت با وردپرس از سال 1394 آغاز کرده و در سال‌های 1396 و 1397 و ۱۳۹۹ کاندید جشنواره وب و موبایل ایران در حوزه خدمات طراحی سایت و سئو گشته و جزو ۵ شرکت برتر طراحی سایت قرار گرفت. اکنون با اشتیاق و تعهد برترین خدمات طراحی سایت را همراه با خدمات سئو و بهینه سازی سایت، گرافیک سایت و طراحی بنر، پشتیبانی سایت، تولید محتوا، آموزش مدیریت سایت، همگام با جدیدترین فناوری ها و استانداردهای روز دنیا به کارفرمایان گرامی ارائه می‌کند.

۳- مرکز طراحی همیار سیستم

همیارسیستم یه دهه نودی فعال و کنجکاو بود که خیلی دلش می خواست بفهمه چطور بعضی سایت ها میان نوک قله و مدتها همونجا می مونن. واسه همین یه روز تصمیم گرفت کوله و آذوقه راه رو جمع کنه و پا به مسیری بذاره که پرفراز و نشیبه؛ اون تو این راه خیلی مطالعه کرد ولی یه چیز مهم فهمید اونم این بود که تو این مسیر، داشتن اراده، کم نیوردن و دوباره بلند شدن یکی از رازهای بزرگ اون سایت ها بوده.

بعد کمی که جلوتر رفت، دلش خواست با یه سری نرم افزار خاص به مردمش کم کنه، همون آدم‌هایی که حتی قادر به پرداخت هزینه ویزیت هم نبودن، همونایی که شب ها از استرس سلامتیشون تا صبح بیدار بودن و چقدر به مشاوره آنلاین نیاز داشتن. و حالا بعد از گذشت چند سال، نمونه کارهای ما، معرف همیار سیستم هستند. با این حال، تمام تلاشمون رو می کنیم تا در کنار خدمات ما لبخند بزنید، راضی باشید و روزی…

دوست هم باشیم تا کارفرما و مشتری!

۴-آشید استودیو

آشید به معنای طلوع خورشید، شرکت فناور محوری است که از سال 1383 به صورت غیر رسمی با علاقه شخصی جمعی از دانشجویان رشته فناوری اطلاعات، گرافیک، الکترونیک و مدیریت در زمینه های مختلف فضای IT فعالیت به هدف ایجاد Cinergy فعالیت خود را آغاز نمود. از سال 1390 با رشد و توسعه بخش های نرم افزاری، دیگر بخش ها کم رنگ تر شده و آشید با تمرکز بر حوزه فناوری اطلاعات تحت وب، طراحی سایت و توسعه پلتفرم های اینترنتی سعی در رسیدن به جایگاه بهتر و مسیری صحیح تر را در برنامه کاری خود قرار داد. آشید با توسعه طراحی وب سایت در تهران و جلب رضایت برند های معتبر و ویژه ای مانند گروه صنعتی گلرنگ، برند اویلا، فامیلا، آذوقه، کیمبال و … در بخش صنایع غذایی توانست به جایگاه معتبر و مورد اطمینانی برای شرکت های تولیدی و خدماتی دست پیدا کند.

بهره گیری از جدیدترین متدولوژی طراحی وب بر اساس شاخص های ارائه شده شرکت گوگل و ایجاد دپارتمان های مختلف مانند بخش ها ذیل در حال فعالیت می باشد:

• طراحی UI/UX ( تجربه کاربری، رابط کاربری ) و طرح های گرافیکی

• کد نویسی Backend به زبان های PHP , JS با فریم ورک های معتبری مانند Laravel , Nodejs

• کد نویسی Frontend به زبان HTML, Css, JS با فریم ورک محبوب NUXT.js , Vue.js

• کد نویسی Mobile به صورت PWA , React Native

• توسعه SEO ( مدیریت موتورهای جستجو ( گوگل ) )

• مدیریت شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، توئیتر، تلگرام و …

• طراحی پکیج های تبلیغاتی و کمپین های تبلیغاتی در جهت جذب مشتری و افزایش آگاهی از برند

• مدیریت سرور های لینوکسی و مدیریت و نظارت بر سرور اختصاصی

۵- وب سایت اطلاع رسانی شرکت داده پرداز پویای شریف

شرکت دانش‌بنیان داده‌پرداز پویای شریف فعالیت خود را بیش از یک دهه باهدف تولید و توسعه سامانه‌های تحت وب و موبایل همچون پرتال‌های سازمانی، پلتفرم یکپارچه‌سازی برنامه‌های کاربردی، پلتفرم جامع مدیریت پروژه‌ شبکه‌های رادیویی، انواع اپلیکیشن‌های موبایل و … آغاز نموده است. این شرکت از ابتدای تاسیس با به کارگیری استانداردهای تولید نرم‌افزار و به پشتوانه نیروهای متخصص توانسته پروژه‌های موفق بسیاری را انجام دهد. همکاری با سازمان‌های بزرگی همچون همراه اول، سازمان فناوری اطلاعات ایران، شرکت یونیلیور، کناف و … طی سالیان متوالی با هدف رشد و توسعه تجارت ایشان از افتخارات داده پرداز می‌باشد.

نتیجه گیری

همانطور که در این مقاله خواندید، هر شرکتی تقریبا در زمینه و کلاس کاری متفاوتی فعالیت می‌کند. امروزه راه‌اندازی وب سایت برای کسب و کار شما الزامی است ولی انتخاب بین 5 شرکت برتر طراحی سایت به نیاز ها و بودجه شما بستگی دارد. در بین شرکت های برتر ذکر شده شرکت برتر طراحی سایت همیارتوسعه اقتصادی ترین تعرفه‌ها را همراه با امکانات و آموزش‌های منحصر به فرد برای برخورداری از یک وب سایت حرفه‌ای به شما ارایه می‌دهد.حال تصمیم با شماست تا از بین بهترین های طراحی سایت ایران کدامیک را بر گزینید؟!

منابع :

https://iwmf.ir/

https://hamyar.dev/top-۵-web-design-companies-of-iran-in-۱۳۹۹/