پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
خانهتجارتاصناف و اتاق‌هابرگزاری آخرین دوره «رسمی تربیت کارشناس بهینه کاوی سطح ۳»در سال ۹۷

برگزاری آخرین دوره «رسمی تربیت کارشناس بهینه کاوی سطح ۳»در سال ۹۷

بدینوسیله به استحضار می‌رساند شبکه بهینه کاوی ایران irbn.ir در تلاش است از طریق توسعه رویکرد استفاده از ابزار بهینه کاوی و تمرکز بر روی به اشتراک گذاشتن عملکرد و تجارب موفق و یادگیری از بهترین ها، توان یادگیری، خلاقیت و نوآوری در بنگاه های اقتصادی را ارتقا دهد. در این راستا شبکه بهینه‌کاوی ایران و تنها نماینده شبکه جهانی بهینه‌کاوی (GBN) در کشور، اقدام به برگزاری دوره رسمی تربیت کارشناس بهینه‌کاوی سطح 3 با اعطای گواهینامه مورد تایید GBN می کند. شبکه GBN شامل 31 شرکت از 27 کشور در سراسر جهان بوده که بستری برای ارتباط کشورهای عضو و امکان مقایسه با شرکت های خارجی را فراهم می‌کند.
هدف اصلی شبکه بهینه کاوی ایران از برگزاری دوره‌های تربیت کارشناس ایجاد شبکه‌ای از افراد متخصص در همه صنایع بوده که به کمک این افراد امکان پیشبرد پروژه های بهینه کاوی در سطح کشور فراهم شود. بدین منظور شرکت‌کنندگان این دوره‌ها ضمن دریافت گواهی‌نامه حضور در این دوره، به عنوان عضو رسمی شبکه متخصصین بهینه‌کاوی شناخته شده و امکان مشارکت در این شبکه را داشته و می‌توانند در صورت تایید شبکه، مجری پروژه‌های بهینه‌کاوی برای سازمان متبوع خود باشند.
بدینوسیله سرکار خانم مهندس شبانی به عنوان مسوول آموزش جهت ارایه اطلاعات بیشتر در این حوزه با شماره تماس 43089000 داخلی 403 به حضور معرفی می‌شود.
لازم به ذکر است که اعضای شبکه بهینه کاوی ایران شامل 30% تخفیف ویژه عضویت و داوران جشنواره ملی بهره وری از 20% تخفیف بهره‌مند خواهند بود.
 مدرس این دوره جناب آقای دکتر حسن فروزان فرد هستند که  آخرین دوره “رسمی تربیت کارشناس بهینه کاوی سطح ۳” را در سال ۹۷ برگزار می‌کنند. همراه با ارایه گواهینامه مورد تایید شبکه جهانی بهینه کاوی GBN.
مهلت ثبت نام: ۲۰ بهمن ماه ۹۷
زمان برگزاری : ۴ اسفند ماه ۹۷
هزینه اصلی دوره به ازای هر نفر : ۵۰۰ هزار تومان
هزینه ثبت نام با اعمال تخفیف ویژه عید نوروز : ۳۷۵ هزار تومان
تخفیف ویژه اعضا :
30%  اعضای شبکه بهینه کاوی ایران
30%  اعضای انجمن مدیریت کیفیت ایران
20%  داوران جشنواره ملی بهره وریجهت ثبت نام با شماره ۴۳۰۸۹۴۰۰ تماس حاصل فرمائید.
اخبار مرتبط

بیشترین بازدید