شنبه 15 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیبررسی پرونده رتبه بندی شرکت ریواتدبیر

بررسی پرونده رتبه بندی شرکت ریواتدبیر

 

جلسه رتبه بندی اولیه شرکت ریواتدبیر در محل دفتر مرکزی شرکت در تاریخ 10 تیر ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، فرشید شکرخدایی مدیرعامل گروه پارسیان هوشمند و محمدامین کرمی مسوول هماهنگی پرونده رتبه بندی از طرف گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) و یحیی علیخانی فرد مدیر مالی و هلیا معینی مدیر بازرگانی شرکت ریواتدبیر در جلسه حضور داشتند.

نتایج رتبه بندی اولیه این شرکت توسط فرشید شکرخدایی ارایه شد و در حین ارایه، هلیا معینی سوالاتی در زمینه گمرک و تسهیلات مربوط به این رتبه بندی مطرح کردند که فرشید شکرخدایی توضیحاتی در این زمینه ارایه کرد.
وی درباره مشوق های ارایه شده توسط مرکز کلی رتبه بندی هم توضیحاتی داد  و در انتها زمانی یک هفته ای به این شرکت جهت ارسال مستندات تکمیلی داده شد.

معرفی شرکت:

شركت مهندسی– بازرگانی ريواتدبير به پشتوانه تجربه بيست و پنج ساله مديران خود و با تكيه بر صنعت روز فن‌آوری اطلاعات و راه کارهای زيربنائی گامی محكم در جهت توسعه و گسترش صنعت برداشته است.
اين شركت يكی از مجموعه شركت‌های مطرح در صنعت كشور به عنوان بخش بازرگانی با هدف ارائه و توسعه خدمات مهندسی و انتقال و ارتقاء دانش فنی و فن‌آوری روز به صنعت كشور و يافتن بازارهای بين‌المللی برای محصولات ايرانی بنيان نهاده شده است.

به اين منظور دفتر مركزی شركت واقع در دبی قلب بازار تجاری خاورميانه امكانات بسيار مطلوبی را برای ارائه بهتر خدمات بازرگانی فراهم آورده است و در عين حال دفتر تهران اين شركت در كنار يازده شركت مطرح در صنعت كشور قادر به ارائه خدمات مهندسی در سطح فوق‌العاده عالی به جامعه است.

دپارتمان‌های شركت ريواتدبير در چهار بخش عمده است:

  • دپارتمان IT  (ورود به سایت محصولات : www.rivatadbir.net)
  • دپارتمان فولاد
  • دپارتمان صنعت نفت
  • دپارتمان بازرگانی

شرکت ريواتدبير با بهره‌گيری از نيروهای متخصص و كارآزموده و مجرب در محيط‌های صنعتی مطرح داخل و خارج كشور، قادر به ارائه بهترين خدمات مهندسی در بالاترين سطح كيفی است.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید