یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیبازار در وزن کشی توان خریدار و فروشنده

بازار در وزن کشی توان خریدار و فروشنده


شاخص می‌تواند در مرزی بالا تثبیت شود یامجدد به مرز زیر یک میلیون واحد بازگردد. در حال حاضر بازار در حال وزن کشی میزان توان خریدار‌ها و فروشنده هاست.
به گزارش رتبه آنلاین، همایون دارابی، کارشناس بازار سرمایه در ارزیابی بازار روز جاری به بورس نیوز گفت: به صورت طبیعی بازار کار سختی را پیش رو دارد چرا که در حال عبور از یک حد مهم و رکورد تاریخی برای رساندن خود به جایگاهی بالاتر است.

وی لازمه رخداد این مسئله را انجام معاملات پرحجم با تلورانس بالا عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بازار این نوسان را نشان داده و باید دید آیا نقدینگی موجود در بازار توان هندل کردن عبور از شاخص یک میلیون و صدو بیست هزار را پیدا می‌کند.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: شاخص می‌تواند در مرزی بالا تثبیت شود یامجدد به مرز زیر یک میلیون واحد بازگردد. در حال حاضر بازار در حال وزن کشی میزان توان خریدار‌ها و فروشنده هاست.

دارابی پیش بینی حرکت بعدی شاخص را امری دشوار دانست و گفت: زمانی مشخص را برای بازار نمی‌توان در نظر گرفت، چرا که ممکن است برخی شٌک‌ها و اخبار وارد شود و هرچه بازار، حجم معاملاتی بیشتری داشته باشد امیدوار کننده‌تر است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید