جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیاین بورس بازان سود خوبی بردند

این بورس بازان سود خوبی بردند

امروز سهامداران شرکت‌های بیمه ملت، پتروشیمی پارس و گروه صنایع بهشهر ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنعتی دوده فام، ریل پرداز سیر و فرابورس ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۵هزار و ۳۱۴واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۳۳هزار و ۱۷۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۸۸۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۷۱۵میلیارد تومان در بیش از ۷۷۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بیمه ملت، پتروشیمی پارس و گروه صنایع بهشهر ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان فارس، لیزینگ خودرو غدیر و پدیده شیمی قرن افت را تجربه کردند.

    این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۳میلیارد و ۴۲۲میلیون ورقه به‌ارزش ۱۷هزار و ۷۸۹میلیارد تومان در ۴۲۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۴۰واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۴۴۹واحد قرار گرفت.

    در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنعتی دوده فام، ریل پرداز سیر و فرابورس ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود، صنایع فولاد آلیاژی یزد و بیمه کوثر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

    منبع: تسنیم
    اخبار مرتبط

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    بیشترین بازدید