شنبه 15 اردیبهشت 1403
خانهخبرفرهنگی و هنریانتشار «فرار پدربزرگ» و کتابی برای هوش اجتماعی

انتشار «فرار پدربزرگ» و کتابی برای هوش اجتماعی


ترجمه‌ کتاب‌های «فرار پدربزرگ» و «یاد بگیریم کنار هم زندگی خوبی داشته باشیم» منتشر شد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، رمان «فرار پدربزرگ» نوشته دیوید والیامز با ترجمه سیدحبیب‌الله لزگی  در ۴۵۶ صفحه با شمارگان ۶۰۰ نسخه و قیمت ۲۷هزار تومان در واحد کودک و نوجوان موسسه نشر و تحقیقات ذکر عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: سال‌های پیش، پدربزرگ، خلبان، و قهرمان جنگ جهانی دوم بود. اما وقتی او را به خانه سالمندانی به نام «برج فلق» فرستادند که مدیر شیطان‌صفتی به نام «دوشیزه سواین» داشت، پدربزرگ و نوه‌اش جک باید نقشه شجاعانه‌ای برای فرار می‌کشیدند. اما نمی‌دانستند که مدیر شرور آن‌ها را زیر نظر دارد…

«من واقعا عاشق کتاب‌های دیوید والیامز هستم. حالا آن‌ها تبدیل به کتاب‌های کلاسیک شده‌اند.» سو تاونسند، روزنامه گاردین

«بالاخره رولد دال جانشین شایسته‌ای پیدا کرد.» روزنامه دیلی تلگراف

در سال ۲۰۱۷ بر اساس این رمان فیلم‌ سینمایی «فرار پدربزرگ»Grandpa`s Great Escape  در انگلستان ساخته شد که در اوایل سال ۲۰۱۸ برای میلیون‌ها بیننده از تلویزیون پخش شد و مورد استقبال بی‌سابقه‌ای قرار گرفت.

همچنین مجموعه چهارجلدی «یاد بگیریم کنار هم زندگی خوبی داشته باشیم:EQ پرورش هوش اجتماعی» با ترجمه شیما فتاحی در ۹۶ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۳هزار تومان در نشر یادشده منتشر شده است.

«ما دوستیم قهر و دعوا نمی‌کنیم»، «نام یکدیگر را مسخره نمی‌کنیم»، «همه چیز را بری خودمان نخواهیم»، «خرس کوچولو نمی‌ترسد» این کتاب را تشکیل می‌دهند که برای گروه سنی «الف» و «ب» (پیش‌دبستانی‌ها و سال‌های اول و دوم دبستان) مناسب است.

در معرفی کتاب آمده است: مجموعه کتاب‌های EQ پروش هوش اجتماعی، نکته‌هایی است که ارزش اخلاقی را به بچه‌ها آموزش می‌دهد. این ارزش‌های اخلاقی در قالب قصه‌های جذاب با تصویرهای رنگی زیبا ارائه شده است.

در هر قصه نکته‌ای اخلاقی آموزش داده شده تا این حس را در کودک تقویت کند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید