پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزامروز کدام سهامداران بورس سود کردند؟ (۷ مهر)

امروز کدام سهامداران بورس سود کردند؟ (۷ مهر)

امروز سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، کابل البرز و پارس الکتریک در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری داروسازی کاسپین تامین، سرمایه‌گذاری مسکن تهران و شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۱ هزار و ۵۷۴ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۳۷ هزار و ۲۱ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷ میلیارد و ۸۱۱ میلیون سهم و حق‌ تقدم به‌ ارزشی بالغ بر ۶ هزار و ۷۲۶ میلیارد تومان در بیش از ۹۷۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، کابل البرز و پارس الکتریک بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پشم شیشه ایران، آبسال و خوراک دام پارس بیشترین افت را تجربه کردند.

    این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۳میلیارد و ۱۲۱میلیون ورقه به‌ارزش ۲۵هزار و ۸۳۷میلیارد تومان در ۵۳۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۰۰واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۹۶۰واحد قرار گرفت.

    در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌ گذاری داروسازی کاسپین تامین، سرمایه‌گذاری مسکن تهران و شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تولید و صادرات ریشمک، توکاریل و افرانت بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

     

    منبع: تسنیم

    اخبار مرتبط

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    بیشترین بازدید