شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهبازار پولی مالیبانک‌‌ها و‌ موسسات مالیافتتاحیه نمایشگاه لوور در ایران با حمایت بانک آینده

افتتاحیه نمایشگاه لوور در ایران با حمایت بانک آینده

نمایشگاه «موزه لوور در تهران» گنجینه مجموعه‌های ملی فرانسه در موزه ملی ایران با حمایت بانک آینده افتتاح شد.

به گزارش رتبه آنلاین، ژان لوک مارتنیس، رییس موزه لوور در نشست خبری حاشیه افتتاح نمایشگاه لوور در ایران گفت: چیزی که امروز شاهد آن هستید نتیجه سفر رییس جمهور ایران به فرانسه در سال ۲۰۱۶ است. با  اولین نمایشگاه لوور در تهران خواستیم تنوع مجموعه‌های موجود در لوور را به نمایش بگذاریم و هدف بسط ارتباطات فرهنگی است.

ویژگی این نمایشگاه این است که آمیزه‌ای از باستان شناسی و هنرمعاصر است.

در این نمایشگاه آثاری از مصر، یونان باستان و همچنین آثار سلطنتی فرانسه به نمایش گذاشته شده است.

در راستای این همکاری یک هفته پس از نوروز در ۲۸مارس نمایشگاهی با عنوان امپراطوری گل‌های سرخ در فرانسه برپا خواهد شد. این نمایشگاه به آثار دوره قاجار از موزه کاخ گلستان و موزه ملی اختصاص خواهد داشت.

بیش از ۵۰ اثر از آثار موزه‌ لوور فرانسه با عنوان «موزه لوور در تهران» از ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ تا ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ به نمایش درمی‌آید.

بازدید رایگان نوروزی “جامعه بزرگ آینده” از نمایشگاه لوور در ایران

حسینی، نماینده “بانک آینده” حامی مالی ایرانی نمایشگاه “موزه لوور در تهران” گفت: بانک آینده به عنوان بانکی جوان، حامی حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی بوده است.

وی گفت: ما در بانک آینده باور داریم که با توجه به مسائل فرهنگی، توسعه زیرساخت‌ها و توسعه مشارکت‌های اجتماعی می‌توانیم برای توسعه پایدار کشور گام برداریم.

نماینده بانک آینده افزود: از ایجاد نمایشگاه لوور در ایران حمایت کردیم و بازدید رایگان از این نمایشگاه را به مناسبت نوروز به جامعه بزرگ آینده هدیه دادیم. طی سه ماه آینده برنامه‌های دیگری داریم که می‌توانید از طریق سایت louvreintehran.com پیگیری کنید.

منبع : اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید