پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیاعلام رتبه‌بندی اولیه شرکت پکاشیمی

اعلام رتبه‌بندی اولیه شرکت پکاشیمی

جلسه رتبه بندی اولیه شرکت پکاشیمی در محل کارخانه شرکت در تاریخ ۱۰ آذرماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، فرشید شکرخدایی مدیرعامل گروه پارسیان هوشمند و  علیمرادیان کارشناس رتبه بندی از طرف گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی)،  باریکانی مدیرعامل، دانش مدیر بازرگانی، شریفی مدیر مالی، سپهریان مدیریت تحقیق و توسعه، حیدری مدیریت تضمین‌کیفیت شرکت پکا شیمی در جلسه حضور داشتند.

رتبه بندی اولیه این شرکت توسط فرشید شکرخدایی ارایه شد و ایشان توضیحاتی در این زمینه لزوم انجام رتبه بندی برای فعالان اقتصادی ارایه کردند و درباره مشوق‌های ارایه شده توسط مرکز کلی رتبه بندی صحبت کردند.

در ادامه از واحدهای مختلف کارخانه بازدید شد و در انتها زمانی یک هفته ای به این شرکت جهت ارسال مستندات تکمیلی داده شد.

معرفی شرکت

شرکت تولیدی صنعتی پکاشیمی با هدف تولید انواع پوشش های صنعتی در اسفند سال 1374 تأسیس شد وکار مطالعه و طراحی تولید رنگ های پودری الکترواستاتیک را در سالهای 1375 و1376 به انجام رسانید.

این شرکت مراحل تهیه ونصب ماشین آلات و تجهیزات خط تولید را در سال 1377 پشت سر گذاشته در سال 1378 موفق به تولید آزمایشی این رنگ ها شد ونهایتا از اوایل سال 1379 تولید انبوه انواع رنگ های پودری را آغاز کرد.

این شرکت با برنامه ریزی و مدیریت و اجرای طرحهای توسعه در مراحل مختلف هم اکنون با برخوداری از خطوط تولید متعدد و بهره گیری از آخرین تکنولوژی های تولید رنگ‌های پودری در زمره بزرگترین تولید کنندگان این محصولات در منطقه به شمار می رود.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید