یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیاعتراض تنها نماینده فوتبال بانوان تهران به کمیته انضباطی

اعتراض تنها نماینده فوتبال بانوان تهران به کمیته انضباطی

مدیرعامل تیم فوتبال بانوان آذرخش تهران به وضعیت مالی این تیم و برخورد کمیته انضباطی که از آن با عنوان بی‌عدالتی نامبرد، اعتراض کرد و گفت: بی عدالتی فقط برای تیم‌های شخصی است؟ چگونه با تیم‌های دولتی اینگونه برخورد نمی‌کنند؟

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، تیم فوتبال بانوان آذرخش تهران به عنوان تنها نماینده پایتخت در لیگ بانوان وضعیت مناسبی ندارد، به گونه‌ای که در پایان هفته دوازدهم لیگ با ۴ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم حتی زمین تمرین مناسبی هم ندارد و به گفته خانواده برخی از بازیکنان آذرخش، تمریناتشان در زمینی کوچک‌تر از زمین فوتبال و بدون بدنسازی پیگیری می‌شود.

این تیم حتی زمین مناسبی ندارد تا بتواند میزبانی درستی از حریفان خود انجام دهد و هر مسابقه را در یک زمین برگزار می‌کند ضمن اینکه حمایتی از طرف نهادهای ورزشی تهران از این تیم نمی‌شود و مشخص نیست با این وضعیت تا چه زمانی در لیگ دوام می‌آورد.

خدایار مدیرعامل این باشگاه در گفت‌وگو با ایسنا در مورد مشکلات تیمش بیان کرد: ۹۵ درصد بازیکنان تیم از آکادمی خودمان هستند و بازیکن شاخصی نداریم. از ابتدا هم هدفمان بازیکن سازی بوده است. متأسفانه حامی نداریم و نمی‌توانیم چند بازیکن تأثیرگذار اضافه کنیم.

مدیرعامل باشگاه آذرخش از بی توجهی نهادهای ورزشی تهران شکایت کرد و گفت: مشکلات مالی‌مان خیلی زیاد است. در تهران خیلی غریبه هستیم. از شهرداری تا مجلس هیچ کدام پشت ما نیستند. بارها مشکلاتمان را گفتیم اما عین خیالشان نیست.

او در ادامه افزود: حتی زمین تمرین استانداردی هم نداریم و هر روز در جایی تمرین می‌کنیم. اگر اینگونه پیش برود احتمالاً نتوانیم ادامه بدهیم. مشکلات مالی مان یک طرف و مشکلات بی عدالتی هم یک طرف دیگر است.

خدایار آرای کمیته انضباطی در مورد کادر فنی و بازیکنان این تیم را ناعادلانه دانست و اظهار کرد: در بازی با تیم ایلام دعوا را آنها شروع کردند اما چوبش را تیم ما خورد. یک بار سرپرست، مربی و بازیکن‌های ما را محروم کردند. روز گذشته و ۲۴ ساعت قبل از بازی دوباره دروازه بان، بازیکن و سرمربی را محروم کردند در صورتی که مربی ما برای جدا کردن بازیکنان از هم به زمین رفت و از حریف کتک خورده اما ۳۰۰ هزار تومان جریمه و محروم شد.

او در این مورد افزود: سرپرست‌مان به داور بازی به خاطر قضاوتش گفته از شما شکایت می‌کنیم اما آن داور گفته بود تهدیدم کردند به همین دلیل سرپرستمان را ۳۰۰ هزار تومان جریمه و یک جلسه محروم کردند. این بی عدالتی فقط برای تیم‌های شخصی است؟ چگونه با تیم‌های دولتی اینگونه برخورد نمی‌کنند؟

خدایار به داوری بازی این تیم با سپاهان در هفته دوازدهم لیگ اعتراض کرد و مدعی شد: در بازی با سپاهان که هشت گل خوردیم، چهار گل‌شان آفساید بود. ضعیف هستیم اما اگر سه گل خودمان بخوریم و سه گل دیگر داور به ما بزند که نمی‌توانیم جبران کنیم! بازیکن سپاهان توپ را بیرون می‌زند اما داور کرنر می‌گیرد. باید به کمیته داوران تبریک گفت.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید