جمعه 14 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیاستقبال سهامداران از نمادهای سرمایه‌گذاری

استقبال سهامداران از نمادهای سرمایه‌گذاری

در فرایند پیش‌گشایش بازار سهام روز شنبه ۱۷ خرداد، تشکیل صف‌های خرید در بسیاری از نمادها در گروه‌های مختلف صنعت، نشان از شروع سبز بورس دارد.

به گزارش رتبه آنلاین از تجارت‌نیوز، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز شنبه ۱۷ خرداد، تشکیل صف‌های خرید چندصد میلیونی در بسیاری از نمادها نشان می‌دهد که امروز نیز بازار سهام در ادامه روند صعودی روز چهارشنبه خود، شروعی سبز خواهد داشت.

در فرایند سفارش‌گذاری پیش‌گشایش نمادهای پتروشیمی، بانکی و سرمایه‌گذاری بیشترین تقاضا را به نام خود ثبت کرده‌اند و این در حالی است که در طرف عرضه نیز بعضی از نمادهای قطعات خودرو با فشار عرضه مواجه شده‌اند.

بازار سهام در حالی معاملات خود را از دقایقی دیگر آغاز می‌کند که هفته گذشته پس از شروعی نزولی در نهایت با صعودی ۹٫۵ درصدی به کار خود پایان داد. صعودی که نیمی از آن در آخرین روز معاملاتی هفته رخ داد و شاخص کل در روز چهارشنبه با رشدی ۴۰ هزار واحدی مجددا وارد کانال یک میلیون واحدی شد.

با توجه به عبور قدرتمند شاخص از کانال یک میلیون واحدی به نظر می‌رسد اگر شاخص بتواند مقاومت تکنیکال یک میلیون و ۶۵ هزار واحدی را نیز پشت‌سر بگذارد مسیر صعودی‌اش تا پایان خرداد ماه هموارتر خواهد شد. این در حالی است که بر اساس نظرسنجی تجارت‌نیوز از کارشناسان حوزه بورس، تمامی تحلیگران متفق‌القول پیش‌بینی کرده‌اند که این هفته بازار سهام هفته‌ای سراسر سبز و صعودی در پیش خواهد داشت.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید