جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیاسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۹

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۹

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، پلاسکوکار و صنایع خاک چینی ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید برق عسلویه مپنا، بیمه اتکایی ایرانیان و تولید ژلاتین کپسول ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 8هزار و 443واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 256هزار و 959واحد به کار خود پایان داد و بیش از 7میلیارد و 192میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 843میلیارد تومان در بیش از 841 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، پلاسکوکار و صنایع خاک چینی ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ایرکا پارت صنعت، سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان کرمان و سیمان اصفهان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 457میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 607میلیارد تومان در 327هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 123واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 87واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید برق عسلویه مپنا، بیمه اتکایی ایرانیان و تولید ژلاتین کپسول ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، صنعتی دوده فام و بیمه سامان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید