جمعه 10 فروردین 1403
خانهگوناگوناسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۸

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۸

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 1400/04/8

امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی بوعلی سینا، مخابرات ایران و کربن ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مواد اولیه دارویی البرز بالک، پخش البرز و بیمه اتکایی ایرانیان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 4هزار و 727واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 248هزار و 539واحد به کار خود پایان داد و بیش از 7میلیارد و 171میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 434میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 40هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پتروشیمی بوعلی سینا، مخابرات ایران و کربن ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های لیزینگ ایران، سایپا شیشه و سیمان سفید نی ریز بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 793میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 249میلیارد تومان در 351هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 164واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 964واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مواد اولیه دارویی البرز بالک، پخش البرز و بیمه اتکایی ایرانیان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های مبین وان کیش، کشت و دامداری فکا و مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید