پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیاسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۲/۱۷

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۲/۱۷

 

  • اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/12/17

امروز سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، پالایش نفت تبریز و فولاد خوزستان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های رایان هم افزا، پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت شیراز در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 5هزار و 860واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 175هزار و 584واحد به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 565میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 7هزار و 290میلیارد تومان در بیش از 928هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، پالایش نفت تبریز و فولاد خوزستان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های نوش مازندران، گروه بهمن و سرمایه‌گذاری سپه بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 296میلیون ورقه به‌ارزش 14هزار و 508میلیارد تومان در 281هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 40واحد رشد کرد و در ارتفاع 16هزار و 945واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های رایان هم افزا، پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت شیراز بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، بانک دی و ذوب آهن اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید