پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
خانهخبرکارتون و طنزاز دنریس تارگرین تا بیت کوین

از دنریس تارگرین تا بیت کوین

بیت کوین یا به قول کارشناس شبکه یک که احتمالا گیم آو ترونز زیاد می‌دیده و طرفدار ملکه اژدها بوده، بیت کوین یا ملکه سکه‌ها یک پول دیجیتالی است…


قانون- شاهین قدیانی|

بیت کوین یا به قول کارشناس شبکه یک که احتمالا گیم آو ترونز زیاد می‌دیده و طرفدار ملکه اژدها بوده، بیت کوین یا ملکه سکه‌ها یک پول دیجیتالی است که ارزش آن متغیر است و از کمتر از یک سنت شروع شده و به بیش از 14هزاردلار رسیده است یعنی اگر قصد دارید مثل این‌هایی که می‌گویند: «یادش به خیر کل تهران بیابون بود نصف تهران رو میتونستیم بخریم اما اون زمان کی دنبال زمین بود» شما هم پز بدهید، می‌توانید بگویید: «اون زمان ما با دیال آپ آهنگ یک کمی؛ یک کمی؛ یک کمی؛ یک کمی دوستم داشته باش» از اون بچه رو با کیفیت ۲۴ دانلود می‌کردیم وگرنه اگر دنبال پول بودم الان نصف تهران مال من بود.

با توجه به بالا رفتن و پایین آمدن سریع قیمت بیت کوین، ایرانی‌ها از بین تمامی کشورهای جهان بهتر می‌توانند با این پول ارتباط برقرار کنند. چون در کشورهای دیگر قیمت‌ها ثابت است ولی اینجا یک مرغ سرما می‌خورد فردا قیمت مرغ در بازار دو برابر می‌شود.

بنابراین بعید نیست تا چند وقت دیگر ایرانی‌ها کلا بیت کوین را دست گرفته و این تپه را هم فتح کنند. بعد از آن کلا یک گروه رانت بیت کوین را در اختیار می‌گیرند بعد یک شایعه توی تلگرام می‌اندازند بیت کوین دو برابر می‌شود بعد که بیت کوین‌ها رو می‌فروختند، دوباره یک شایعه می‌انداختند قیمت بیت کوین نصف می‌شد.

هر چقدر هم اقتصاددانان بزرگ جهان با نمودار و نرم افزار نمودار قیمت‌ها را بررسی می‌کردند، هنگ می‌کردند و کلا بیت کوین را ول می‌کردند. در نهایت هم چند ایرانی کلا بقیه افراد را از صحنه خارج می‌کردند و فاتحه بیت کوین را می‌خواندند.

البته ایرانیان به طور کلی، تخصص ویژه‌‌ای در ایجاد و تقویت و سوارشدن بر موج و جوگیری دارند مثلا طرف می‌شنود که بیت کوین قرار شده گران شود، بعد خودش تا حالا با دستگاه خودپرداز تکی کار نکرده اما فرش را از زیر پای بچه‌اش بیرون می‌کشد و بیت کوین می‌خرد. دو سال دیگر هم که ورشکست شد یک گوشه می‌نشیند و می‌گوید «روزگار چه کردی با من». در پاسخ به این افراد باید گفت روزگار چیزی نکرده با شما بلکه این خود شما بودی که چنگال را داخل پریز برق روزگار فرو کردی.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید