جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیارزش بازار "واتی" افزایش نیافت

ارزش بازار “واتی” افزایش نیافت

سرمایه گذاری آتیه دماوند

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹، با کاهش ۲۱ هزار و ۵۸۱ میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال به ۸۳ هزار و ۳۷۰ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال رسید.

به گزارش رتبه آنلاین از بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۵۷۵ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۰۴ هزار و ۹۵۱ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۶۳ میلیارد و ۵۵۸ میلیون ریال به ۴ هزار و ۵۱۱ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند نیز با کاهش ۲۱ هزار و ۵۸۱ میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال معادل ۸۳ هزار و ۳۷۰ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال محاسبه شد.

واتی” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۵۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال به مبلغ ۴۲۴ میلیارد و ۱۶۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۳۶۸ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در آبان ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خریداری کرد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید