شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیاثبات شفافیت عملکرد شرکتی در شرکت ایران روتاتیو

اثبات شفافیت عملکرد شرکتی در شرکت ایران روتاتیو

شرکت ایران روتاتیو از شرکت‌های برنزین رتبه بندی فعالان اقتصادی اتاق ایران با حضور در دور جدید رتبه بندی و رقابت اقتصادی، در عمل شفافیت عملکرد شرکتی خود را به اثبات رسانده است.

به گزارش رتبه آنلاین، جلسه بازدید از محل در این شرکت برگزار شد که رتبه بندی اولیه این شرکت در قالب آن ارائه شد.

بر اساس این گزارش،حسن فروزان فرد رییس هیات مدیره گروه پارسیان هوشمند مجری رتبه بندی به همراه فرشیدشکرخدایی مدیرعامل و احسان جنتی فرد مدیر تحقیق و توسعه این شرکت در این جلسه که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد آن شرکت برگزار شد، روند این رتبه‌بندی را بررسی کردند.

گفتنی است شرکت یاد شده در سال 95 نیز در فرآیند رتبه بندی حضور پیدا کرده است و هم اکنون در حال رتبه بندی است.

ایران روتاتیو شرکت پیشرو در ارائه راهکارها و ملزومات چاپ و بسته‌بندی، مشاوره سرمایه‌گذاری، خدمات فنی و آموزش در ایران است.

شرکت ایران روتاتیو به مالکیت و مدیریت خانواده اسفرجانی با بیش از هفتاد سال سابقه خدمت‌رسانی، شریک امین صنعتگران حوزه چاپ و بسته‌بندی است.

شرکت ایران روتاتیو به عنوان بزرگ‌ترین مشاور سرمایه‌گذاری در صنعت رسانه چاپ ایران، همگام با گسترش بازار، خدمات خود را توسعه می‌دهد.

امروز ایران روتاتیو با برخورداری بیش از 25 نمایندگی‌ انحصاری کمپانی‌های پیشروی جهانی در عرصه چاپ و ‌بسته‌بندی، نیازهای صنعتگران را در عرصه‌ای به وسعت چاپ افست، لیبل، فلکسوگرافی، روتوگراور و عملیات تکمیلی و تبدیلی پاسخگو است.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید