سه‌شنبه 1 خرداد 1403
خانهخبرورزشیآنچلوتی: قرار نیست که همیشه حمله کنیم

آنچلوتی: قرار نیست که همیشه حمله کنیم


سرمربی ناپولی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر آتالانتا راضی است و به ستایش از آنها پرداخت.

به‌ گزارش ‌رتبه آنلاین از ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیاست، ناپولی در دیدار حساس برابر آتالانتا توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده یوونتوس در صدر جدول رده بندی باشد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی در نشست خبری بعد از بازی، گفت: بازی سختی بود اما خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. این بازی نشان داد که ما تیم با تجربه و پخته ای شده ایم. نمی توانیم در هر دیداری بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهیم.

او ادامه داد: آتالانتا بازی خوبی را به نمایش گذاشت. آنها جنگندگی زیادی از خود نشان دادند و برای کسب امتیاز به میدان رفتند اما خوشبختانه ما بهتر بازی کردیم و در نهایت هم سه امتیاز را به دست آوردیم و این واقعا خوشحال کننده است. بعد از گلی که به ثمر رساندیم کمی عقب کشیدیم و به بازی دفاعی روی آوردیم.

آنچلوتی در پایان اضافه کرد: آتالانتا برای زدن گل تساوی تلاش زیادی از خود نشان داد. بعد از این که آنها بازی را یک بر یک کردند، خسته شدند و این به ما فرصت داد تا آنها را اذیت کنیم و خوشبختانه گل دوم را به ثمر رسانیم. قرار نیست که همیشه بازی هجومی را به نمایش گذاریم. هر زمانی که نیاز به حمله باشد حمله خواهیم کرد. و هر زمانی هم که نیاز به دفاع باشد دفاع می کنیم. در این دیدار بیشتر در کارهای دفاعی شرکت کردیم. به هر حال مهم کسب سه امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید