شنبه 6 مرداد 1403
خانهخبراقتصادیدوره آموزشی «شناسایی ناهنجاری‌های مالی در شرکت‌ها»

دوره آموزشی «شناسایی ناهنجاری‌های مالی در شرکت‌ها»

مرکز مالی ایران دوره آموزشی «شناسایی ناهنجاری‌های مالی در شرکت‌ها» را برگزار می‌کند.

به گزارش رتبه آنلاین، دوره آموزشی«شناسایی ناهنجاری‌های مالی در شرکت‌ها» قرار است از روز پنجشنبه بیست و پنج آبان‌ماه تا دوم آذرماه طی شانزده ساعت در مرکز مالی ایران برگزار شود.

برای شناسایی نشانه‌های ریسک و نقاط حساس، بازرس تقلب باید مجموعه‌ای منحصر به فرد از تخصصهای گوناگون داشته باشد، از جمله: آشنایی با معاملات مالی پیچیده، روش‌های انجام آنها، روشهای گوناگون تقلب، قوانین و مقررات، فرآیندهای دادرسی و …. از این رو متقاضیان واجد شرایط پس از طی نمودن این دوره (تئوریک و عملی)  مدرکی دریافت می نمایند که مرتبط با دانش و تجربه دارنده آن در پیشگیری، کشف و متوقف کردن تقلب است.

رضا داغانی، مدرس دانشگاه تربیت مدرس و عضو Institute of Public Accountant و محمد علی نصر، مجری پروژه بررسی تاثیر پروژه مشترک FASB & IASB بر صورت‌های مالی دو مدرس این دوره هستند.

افراد علاقه‌مند برای به دست آوردن این جایگاه علاوه بر قبولی در آزمون کتبی باید استانداردهای حرفه‌ای و اخلاق حرفه‌ای را بپذیرند و به‌طور پیوسته آموزشهای ضمن خدمت بگذرانند.

چنانچه به اطلاعات بیشتری راجع به این دوره نیاز دارید، با مراجعه به سایت مرکز مالی ایران به آدرس http://www.ifc.ir/  بروشور این دوره را دریافت کنید.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید