پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریآخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبالی

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبالی

ازار نقل و انتقالات فوتبال ایران این روز‌ها گرم‌تر از قبل شده و تیم‌ها به دنبال جذب بازیکن برای تقویت خود هستند. این روز‌ها برخی باشگاه‌ها مثل سپاهان خیلی فعال و به جذب بازیکنان مدنظرشان مشغول هستند اما در این بین باشگاه‌هایی هم هستند که علاوه بر از دست دادن ستاره‌های‌شان بودجه کافی برای جایگزینی آن‌ها ندارند. یکی از این باشگاه‌ها پیکان است.

تیمی که فصل پیش با معرفی چند ستاره مثل لیگ شانزدهم شاهد کوچ این بازیکنان بوده و هنوز نتوانسته آنچنان که باید و شاید در بازار نقل و انتقالات موفق عمل کند. هرچند که مجید جلالی، سرمربی پیکان، بار‌ها اعلام کرده براساس سیاست‌های این باشگاه تیمش آنچنان ریخت و پاش نخواهد داشت اما برخی از ستاره‌های تیم فوتبال پیکان به دلیل اینکه این باشگاه نتوانسته انتظارات مالی آن‌ها را برآورده کند از این تیم جدا شدند.

مهدی شیری، مرتضی آقاخان و پیام نیازمند از جمله این بازیکنان و ستاره‌های فصل پیش پیکان بودند که یکی به پرسپولیس رفت، دیگری در آستانه عقد قرارداد با استقلال است و نیازمند هم به سپاهان پیوست.
این مسئله گویا باعث شده تا اهالی باشگاه کمی در سیاست‌های خودشان تغییر ایجاد کرده و با کمی نرمش در معیار‌های مالی و به قولی شل کردن سرکیسه به دنبال حفظ یا جذب چند بازیکن نامدار برای تقویت این تیم در لیگ هجدهم باشند.
در همین خصوص شنیده می‌شود کادرفنی تیم فوتبال پیکان با چند بازیکن فصل قبل خودشان که قراردادشان به پایان رسیده، برای تمدید قرارداد تماس گرفته‌اند و به این بازیکنان قول توافق دادند.
شاید به همین دلیل است که آنها توانسته‌اند با محمد قاضی، علی قربانی و دیگر بازیکنان مطرح لیگ وارد مذاکره شوند و بتوانند آنها را برای حضور در پیکان راضی کنند.

مسئولان باشگاه سپاهان با مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن به توافق نهایی رسیده‌اند.

به گزارش خبرورزشی پس از قطعی شدن حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم فوتبال سپاهان در لیگ هجدهم اخبار زیادی مبنی بر گزینه‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه به گوش می‌رسد.
یکی از خبر‌هایی که این روزها خیلی مطرح شده حضور کی‌روش‌استنلی، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن، در سپاهان است. بازیکنی که فصل قبل در ذوب‌آهن و زیر نظر امیر قلعه‌نویی عملکرد خیلی خوبی داشت.
این مهاجم برزیلی در فهرست خرید قلعه‌نویی قرار گرفت و همزمان با سپاهانی‌ها مسئولان باشگاه ذوب‌آهن هم برای تمدید قرارداد با او وارد مذاکره شدند که در نهایت این مسئولان باشگاه سپاهان بودند که با او به توافق اولیه رسیدند. با توجه به پیشنهاد مالی بهتر باشگاه سپاهان استنلی سرانجام با این باشگاه به توافق نهایی رسید و ‌به‌زودی قرارداد خود را هم امضا خواهد کرد تا مسئولان باشگاه سپاهان در خرید یکی دیگر از بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی هم موفق عمل کنند.
در راستای ادامه نقل و انتقالات باشگاه سپاهان مسئولان این باشگاه  در حال انجام مذاکرات جدی با خالدشفیعی، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن و ابراهیم صالحی، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی، هم هستند که شنیده می‌شود با شفیعی توافقات اولیه هم حاصل شده است.

بازگشت مجتبی جباری به فوتبال

بازگشت مجتبی جباری به فوتبال
هافبک شماره 8 سابق استقلال در لیگ هجدهم دوباره به میادین بر می گردد.
 مجتبی جباری بعد از 4 سال دوری ازفوتبال ایران در لیگ هفدهم به استقلال برگشت و امید داشت که بتواند روزهای درخشان خود در این تیم را تکرار کند اما او به دلیل اختلاف با مدیرعامل باشگاه در اواسط نیم فصل اول از این تیم جدا شد و تا پایان فصل هم برای تیمی بازی نکرد.
با این حال جباری برای فصل جدید قصد دارد دوباره به میادین برگردد و فوتبال خود را حداقل برای یک سال ادامه بدهد.
هافبک شماره هشت استقلال در این روزها به صورت منظم تمرینات خود را پیگیری می کند تا با شروع فصل نقل و انتقالات به بهترین پیشنهاد خود پاسخ مثبت بدهد و بار دیگر فوتبال در ایران را تجربه کند.

خرید های قلعه نویی برای سپاهان

کی‌روش استنلی، مهاجم فصل گذشته ذوب آهن اصفهان با عقد قراردادی به مدت یک فصل به عضویت تیم سپاهان درآمد.نکته جالب این است که استنلی در حال حاضر در برزیل به سر می‌برد و مدیر برنامه‌های او به جایش قراردادی با باشگاه سپاهان امضا کرده است.پیش از این پیام نیازمند و محمد ایران‌پوریان به عضویت تیم سپاهان درآمده بودند.

اولویت های لیست خرید شفر لو رفت

اولویت های لیست خرید شفر لو رفت
وینفرد شفر بیش از آنکه به فکر خرید بازیکن جدید باشد، دنبال حفظ ستاره هایش است. شفر که تقریباً مطمئن شده تیام در استقلال نمی ماند، به باشگاه گفته هر طور شده وریا غفوری، سرور جپاروف، فرشید باقری و امید ابراهیمی را حفظ کند. او یک لیست خرید خیلی جمع وجور هم به باشگاه داده که نام مرتضی تبریزی، علی قلی زاده، یونس دلفی و اللهیار صیادمنش به عنوان اولویت ها در آن به چشم می خورد. گزینه های دوم شفر هم روح ا… باقری، مرتضی آقاخان، میثم تیموری و… هستند. طی روزهای آینده لیست خرید کامل شفر را در خبرورزشی منتشر می کنیم. تا این لحظه استقلالی ها فقط با صیادمنش توافق شفاهی کرده اند، قلی زاده که می خواهد به بلژیک برود، دلفی هم مدعی رفتن به اروپاست و ذوب آهنهم برای آزادسازی تبریزی شرایطی سختی تعیین کرده است.
شایعه درباره سرمربی
سرمربی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان گفت: اگر مسئولان باشگاه با مربی دیگری برای هدایت تیم به توافق رسیده اند من به وی تبریک می گویم.محمود فکری، درباره اخبار شنیده شده از باشگاه نفت مسجدسلیمان مبنی بر اینکه مسئولان این باشگاه بعد از جلسه روز گذشته ای که با وی داشته ظاهرا با مربی دیگری به توافق رسیده، اظهار داشت: من با مدیرعامل باشگاهجلسه ای برگزار کردم و برنامه های خود را به بابادی ارائه دادم و قرار شد او بعد از صحبت با هیئت مدیره نظر نهایی را اعلام کند.
وی درباره خبر توافق مسئولان باشگاه با مربی دیگر هم که مطرح شده تصریح کرد: همیشه حرف و حدیث وجود دارد و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم ولی اگر باشگاه با مربی دیگری به توافق رسیده من مربیگری در نفت مسجدسلیمان را به وی تبریک می گویم و مبارکش باشد.

افشاگری افتخاری از پشت پرده مذاکره با تیام

افشاگری افتخاری از پشت پرده مذاکره با تیام
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: متاسفانه هواداران استقلال به جای اعتماد به ما از یک دلال حمایت می کنند و برخی هم دوست ندارند تیام در استقلال بماند.

 

 

پرسپولیس برنامه آماده سازی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه آماده سازی پیش فصلسرخپوشان را ارسال کرد.

به گزارش مشرق ،برانکو ایوانکوویچ که دوره تعطیلی تمرینات را برای استراحت در کشورش به سر می برد، برنامه مورد نظر خود برای تمرینات، اردو و بازی های تدارکاتی را برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرد تا برنامه ریزی های لازم برای این منظور از سوی باشگاه انجام شود.
طبق این برنامه، شروع تمرینات سرخپوشان از همان تاریخ 26 خرداد خواهد بود که پیش از این اعلام شده بود. اولین تمرینات هم از ساعت 17:30 دقیقه این روز خواهد بود و در اکثر روزها تمرینات به صورت روزی دو جلسه انجام می شود.
* برانکو ایوانکوویچ در برنامه ای که برای آماده سازی سرخپوشان در نظر گرفته است، اردوی 12 روزه را از باشگاه درخواست کرد.
او برای شروع این اردو، تاریخ 8 تیر ماه را در نظر دارد و بر اساس آن، تمرینات تا 20 تیر ماه انجام می شود. با اجرای این برنامه، 21 تیر ماه زمان بازگشت سرخپوشان خواهد بود.
در جریان این اردوی آماده سازی در اکثر روزها تمرینات دو جلسه خواهد بود و چهار روز هم برای انجام بازی های تدارکاتی در نظر گرفته شده است.
* برانکو ایوانکوویچ با توجه به برنامه ای که برای تمرینات در نظر گرفته است، روز سه شنبه 29 خرداد ماه را برای انجام تست های پزشکی در نظر گرفته است تا هماهنگی های لازم به این منظور انجام شود.

سید رضا افتخاری در خصوص آخرین وضعیت این تیم و شرایط تیام اظهار داشت: طبیعی است وقتی مسابقات تمام می شود حاشیه ها زیاد می شود. متأسفانه یکسری خبرنگاران اخباری برای مخابره کردن ندارند و بحث تیام را بزرگ می کنند، در صورتی که این حرف و حدیث هایی که شنیده می شود نادرست است و واقعیت ندارد. زمانی که ما با این بازیکن در حال مذاکرههستیم نمی توانیم همه چیز را مطرح کنیم یا میان مذاکره بخواهیم خبری را مخابره کنیم. کسانی هستند که علاقه ندارند تیام در باشگاه حضور داشته باشد؛ چراکه به نفع شان نیست. مخفیانه با او مذاکره می کنند تا به باشگاه لطمه بزنند. در این چند وقت ما سکوت کردیم و هیچ چیز نگفتیم.
وی در ادامه گفت: در خصوص داستان تیام باید بگویم یکسری افراد که ایرانی هم هستند به دنبال منافع خودشان هستند تا شرایطی را ایجاد کنند که تیام به تیم دیگری منتقل شود. زمانی که او به کویت رفت با ما در تماس بود و گفت می خواهم به خانواده ام سر بزنم و آنها را به مکه ببرم. بعد از آن ما متوجه شدیم که از طریق یک دلال با تیم الکویت در حال مذاکره است. زمانی که مطلع شدیم، خیلی زود مذاکره را قطع کردیم، در صورتی که به او وعده و وعیدهایی هم داده بودند که عملی نشد. بعد تیام با ما صحبت کرد و متوجه شد که این مذاکره کاملاً دروغ است. ما به باشگاه الکویت تذکر دادیم که با ما مذاکره کند؛ چراکه تیام بازیکن ما محسوب می شود و با ما قرارداد دارد. بعد از این اتفاق تیام تصمیم گرفت به سنگال برود، ما هم برای او بلیت تهیه کردیم که به استراحت برود.
ا

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید