جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزجدایی سومین بازیکن پرسپولیس و چند خبر داغ از استقلال

جدایی سومین بازیکن پرسپولیس و چند خبر داغ از استقلال

اپشن‌های قرارداد شفر لو رفت
وینفرد شفر در قرارداد جدیدش با استقلال آپشن‌هایی قرارداده است. وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در حالی قرارداد خود را با آبی‌ پوشان پایتخت ۲ ساله تمدید کرد که در این میان آپشن‌هایی برای پاداش به این مربی آلمانی در نظر گرفته شده است.

شفر برای قهرمانی در لیگ برتر فصل آینده حدود ۵۰ هزار دلار دریافت می‌کند. سرمربی آلمانی استقلالی‌ها همچنین در صورت قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی سال بعد حدود ۳۰ هزار دلار دریافت می‌کند. از طرفی شفر برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم پاداشی حدود ۸۰ هزار دلار از مدیران دریافت می‌کند. به نوشته نامه، شفر در بازی‌های لیگ پس از هر پیروزی همانند دیگر بازیکنان و کادر فنی پاداش می‌گیرد.

بهترین دفاع چپ لیگ جانشین نورافکن می شود
امید نورافکن از بلژیک پیشنهاد دارد و به زودی از جمع استقلالی‌ها جدا خواهد شد.به نظر اولین اقدام شفر در نقل‌وانتقالات بین دو فصل، پر کردن جای خالی امید نورافکن است. بازیکن مستعد ۲۱ ساله‌ای که احتمالا استقلال را به مقصد شارلوای بلژیک ترک خواهد کرد. این طور که شنیده شده، شفر برای جانشین نورافکن سراغ بهترین دفاع چپ لیگ برتر رفته است. میثم تیموری بازیکن ۲۵ ساله پارس‌جنوبی‌جم که فصل قبل در ۱۹ بازی تیم‌اش دفاع چپ بازی کرد، مهم‌ترین گزینه استقلال در نقل‌وانتقالات است.

امید در ۲۴ بازی استقلال که حضور داشت یک گل زد و یک پاس گل داد. که میثم تیموری در خلق چنین آماری ناکام ماند و روی گل‌های پارس‌جنوبی‌جم تاثیر مستقیمی نداشت. ولی تیموری در ارسال پاس‌های کلیدی تبحر بالاتری از نورافکن دارد و طبق آمار متریکا در جریان هر مسابقه نزدیک به دو برابر امید، با پاسی تماشایی گره دفاع حریف را باز کرده است. از دیگر برتری‌های میثم تیموری نسبت به نورافکن، حضور فعال‌تر و پررنگ‌تر در کارهای تدافعی است. به نوشته نامه، تیموری نزدیک به دو برابر نورافکن نبردهای دفاعی یک مقابل یک را پیروز می‌شود، روی هوا سه‌دهم بیشتر از نورافکن ضربه سر می‌زند و در هر بازی هم سه عملکرد دفاعی بیشتر از امید دارد. ضمن اینکه در جریان بازی هم فعال‌تر است و ۱۴ بار در طول نود دقیقه بیشتر از نورافکن توپ را لمس می‌کند. ضعفی که تیموری نسبت به نورافکن در آمارهای انفرادی دارد به تعداد شوت، دقت پاس و دریبل موفق مربوط می‌شود که به جز دقت پاس، در سایر موارد خیلی قابل لمس نیست.

منشا از پرسپولیس جدا خواهد شد
بازیکن سیه چرده تیم مطرح پایتخت در نقل و انتقالات از این تیم جدا خواهد شد.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :در نقل و انتقالات صورت می‌گیرد، گادوین منشا بازیکن سیه چرده تیم مطرح پایتخت در نقل و انتقالات از این تیم جدا خواهد شد.بازیکن نیجریه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس بازی کردن در ترکیب این تیم را دوست دارد ولی به هر ترتیب نتوانست عملکرد خوبی در لیگ هفدهم از خود به نمایش بگذارد.

ولی آنچه که معلوم است سرمربی پرسپولیس به مسئولان باشگاه گفته که نظری درباره رفتن یا ماندن این بازیکن ندارد و امورات مربوط به وی را به باشگاه واگذار کرده است چون که از نظر فنی هنوز رضایت برانکو را جلب نکرده است.گفتنی است پیش از این جدایی صادق محرمی و  محسن مسلمان هم قطعی شده بود.

 

گزینه مدنظر استقلال: رباط صلیبی پاره نکرده‌ام

میثم تیموری، گزینه مدنظر استقلال در فصل نقل و انتقالات، نسبت به شایعاتی که پیرامون مصدومیتش مطرح می‌شود واکنش نشان داد.
به گزارش “ورزشکار ۳“، گفته می‌شود میثم تیموری مدافع چپ فصل قبل پارس‌جنوبی مدنظر باشگاه استقلال قرار گرفت و همین مسئله شائبه مصدومیت ادامه‌دار او را دوباره رسانه‌ای کرد.

میثم تیموری در مورد شایعاتی که پیرامون مصدومیت او مطرح می‌شود گفت: مشکل مصدومیت من اصلا رباط صلیبی نبود و من از ناحیه مینیسک مشکل داشتم که آن را هم با آب درمانی و تمرینات ویژه برطرف کردم. عمل جراحی من از ناحیه رباط صلیبی به هیچ وجه صحت ندارد. تیموری افزود: باشگاه استقلال با من حرفی نزده ولی از طرف این باشگاه با مدیربرنامه‌هایم حرف زدند.گزینه مدنظر استقلال در  پایان تاکید کرد: کدام بازیکن است که بدش بیاید به استقلال برود؟ البته فعلا چیزی صددرصد نشده و باید دید نتیجه مذاکرات چه می‌شود.

 

شوک به استقلالی‌ها؛ حسینی رفتنی است
مجید حسینی مدافع ملی‌پوش استقلال قصد دارد لژیونر شود.
از مدت‌ها پیش گفته می‌شد مجید حسینی و امید نورافکن قرار است بعد از پایان لیگ هفدهم، راهی بلژیک شوند تا با شارلوا قرارداد امضا کنند. نورافکن خیلی زود از هواداران استقلال خداحافظی کرد تا به شارلوا برود اما حسینی فعلا دست نگه داشته است. مجید حسینی که در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی روسیه قرار گرفته، تصمیم دارد فعلا قراردادی با تیمی امضا نکند و منتظر پیشنهادهای بهتر باشد. گفته می‌شود حسینی فعلا پیشنهاد شارلوای بلژیک را در جیب خود دارد اما منتظر است تا با درخشش در جام جهانی پیشنهادهای بهتری دریافت کند اما اگر این‌طور نشد، به شارلوای بلژیک می‌رود.

حسین حسینی بدر مسیر بیرانود 
مدیران استقلال مدعی هستند با حسین حسینی برای تمدید قرارداد پنج‌ساله به توافق شفاهی رسیده‌اند و او گفته حاضر است به عشق هواداران چنین قراردادی را امضا کند.این در حالی است که از بیرون باشگاه خبرهای متفاوتی مثلا در مورد نزدیک شدن این بازیکن به سپاهان به گوش می‌رسد.

با این همه اگر حسینی واقعا می‌خواهد با استقلال پنج‌ساله ببندد، لطف کند و «بیرانوند بازی» در نیاورد! گلر پرسپولیس در فاصله کوتاهی پس از پیوستن به این تیم قرارداد جدید و بلندمدتی را با سرخپوشان امضا کرد، اما بلافاصله بعد از آن انواع و اقسام بدقلقی‌ها را انجام داد؛ یک روز قهر کرد، یک روز هیس نشان داد و یک روز هم گفت می‌خواهم بروم سربازی. خطرناک این است که حسینی هم با کارهای چند ماه اخیرش نشان داده این مایه را دارد که شبیه بیرانوند شود!

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید