جمعه 27 مهر 1403
خانهخبرقرارداد رادوشوویچ تمدید می‌شود به یک شرط

قرارداد رادوشوویچ تمدید می‌شود به یک شرط

یکی دو روز پیش بود که خبر رسید یکی از بازیکنان پرسپولیس که تا به حال 2 بار مذاکراتی جدی با مسئولان این باشگاه برای تمدید قرارداد داشته است برای امضای نهایی به مشکل خورده است.
به گزارش رتبه آنلاین، ظاهرا همه توافقات انجام شده بوده اما وقتی این بازیکن واردباشگاه می شود با پیشنهاد های عجیب و غریبی مثل کاهش قرارداد روبرو می شود که باعصبانیت باشگاه را ترک می کند.پیگیری های خبرنگار ما کار را به آنجا رساند کهاین بازیکن بوژیدار رادووشویچ بوده است.دروازه بان بدون حاشیه پرسپولیسی ها کهمعمولا زیاد عصبانی نمی شود.از باشگاه خبر می رسد که ایجنت بوژیدار رادوشویچ در یکیدو ماه گذشته بارها برای تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس آماده بوده اماهنوز این اتفاق نیفتاده و دلیلش هم این است که مدیریت باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداددروازه‌بان دوم سرخپوشان شرط دارد.

درخواست باشگاه پرسپولیس این است که قرارداد ایندروازه‌بان به ریال بسته شود در حالی که او و مدیربرنامه‌هایش اصرار دارند قرارداداشاره شده به دلار یا پوند امضا شود. باشگاه پرسپولیس با این موضوع مخالف است و بهرادوشویچ و مدیربرنامه‌هایش تاکید کرده‌ تنها در صورتی که قراردادش را تمدید خواهدکرد که خواسته آنها را بپذیرند در غیر این صورت دروازه‌بان امیدهای خود را برای فصلآینده جایگزین او خواهند کرد تا در زمان در پایان محرومیت نقل‌وانتقالاتی‌شان بتواننددروازه‌بان جوان دیگری به لیست خود اضافه کنند. اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس همبر این عقیده هستند که اگر قرار باشد رادوشویچ با دستمزد مالی زیاد سالی یک یا دو بازیبرای پرسپولیس انجام دهد بهتر است یک دروازه‌بان جوان و آینده‌دار ایرانی ذخیره بیرانوندباشد.

251 41

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید