جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهگزارش روز«رتبه آنلاین»در دسترس متخصصان و عامه مردم

«رتبه آنلاین»در دسترس متخصصان و عامه مردم

 «رتبه آنلاین» به عنوان اولین و تنها رسانه تخصصی و مجوز دار  حوزه رتبه بندی ایران، همزمان با جشن مطبوعات ایران،رونمایی شد. 

بر اساس این گزارش، «پایگاه خبری رتبه آنلاین» به آدرس اینترنتی (Rotbehonline.ir) از هم اکنون در دسترس علاقمندان به حوزه‌های تحلیلی و آماری است.

 بر پایه این اطلاع، «رتبه آنلاین» به عنوان یک رسانه از بخش خصوصی، رویکرد تحلیل محور دارد و پردازش داده‌های آماری را در حوزه بندی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شروع کرده است و در صنایع مختلف به صورت اختصاصی گزارشگری خواهد کرد، تا یکی از بخش‌های کمتر دیده شده در عرصه رسانه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

این رسانه تخصصی، با توجه به نیاز و کمبودهای حوزه رتبه بندی و تحلیل داده‌های آماری در ایران بخش‌بندی‌ متنوعی را در خود جای داده و با مقایسه و رتبه‌بندی صنعت‌های مختلف  به صورت تخصصی برای عموم مردم و کارشناسان اطلاع رسانی خواهد کرد.

تحلیل داده‌ها و تجمیع آمارهای موجود ایران و مقایسه با رده بندی‌های جهانی، یکی از رسالت‌های  این رسانه است و بر مفاهیمی چون رتبه‌بندی، رده‌بندی، رقابت پذیری و مقوله هایی مانند کیفیت و بهره وری تاکید می‌شود.

گفتنی است رتبه آنلاین با حضور در نمایشگاه امسال(غرفه285 راهرو14)، پس از 4 سال انتشار موفق فصلنامه رتبه، با تیمی مطبوعاتی رونمایی شده تا محتوای به روز و تازه در اختیار مخاطبان قرار داده شود.

این رسانه به شماره ثبت  ۷۹۷۲۷ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، تا سرآغاز راهی متفاوت در حوزه رسانه‌ای کشور باشد.

شایان ذکر است که رسالت اصلی این رسانه تخصصی، تولید محتوای تخصصی برای دیگر رسانه‌ها و اطلاع رسانی وضعیت فعالان بخش خصوصی و دولتی است تا نمایی درست از فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی در ایران ایجاد شود.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید