جمعه 7 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزبیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۲۵اردیبهشت) / اقبال...

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۲۵اردیبهشت) / اقبال ۳۵میلیارد تومانی حقیقی ها به کگل و شبندر

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز (۲۵اردیبهشت) / اقبال ۳۵میلیارد تومانی حقیقی ها به کگل و شبندر

افراد حقیقی در بورس امروز ۱۰۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری و همچنین سهام ذوب بود.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین، حقوقی‌ها امروز حدود ۱۰۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۸۸۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۴درصد یعنی ۶۹۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان چهار درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «محصولات شیمیایی» و «خودرو و ساخت قطعات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «استخراج کانه‌های فلزی» و  «فرآورده‌های نفتی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «ذوب»، «وگردش» و «وپاسار» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «کگل»، «شبندر» و «کچاد» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری ذوب آهن اصفهان حدود ۲۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی معدنی و صنعتی گل گهر با برتری حدود ۳۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۳۳نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۳نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۳۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۰۰میلیارد تومان بود.

تغییر مالکیت حقیقی حقوقی25.02.1400

بیشترین تغییر مالکیت صنایع25.02.1400

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید