جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیافت شاخص‌ها و کاهش ارزش معاملات خرد بورس

افت شاخص‌ها و کاهش ارزش معاملات خرد بورس

بورس

 امروز ارزش معاملات خرد بورس با کاهش 4 درصدی نسبت به روز گذشته به رقم هزار و 696 میلیارد تومان رسید.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصادنیوز ، در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با ریزش 11 هزار و 522 واحدی به رقم یک میلیون و 187 هزار و 831 واحد رسید.

شاخص هم وزن نیز 945 واحد پائین آمد و در سطح 428 هزار و 131 واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابوس 90 واحد افت کرد و به رقم 17 هزار و 596 واحد رسید.

سهم‌های تاثیرگذار

امروز «فملی»، «فولاد» و «فارس» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر را بر افت شاخص کل داشتند. در مقابل نمادهای تاصیکو، افق و وکار بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند. در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس برکت صدرنشین است و فملی و شستا در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز شگویا، آریا و دماوند پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

گروه‌های قرمز بازار

در معاملات امروز قیمت سهام تمام شرکت‌های دارویی، سرمایه‌گذاری‌ها، خودرویی‌ها و شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی کاهش یافت.

کاهش ارزش معاملات خرد

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 4 هزار و 344 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌شنبه 25 درصد افزایش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز با کاهش 4 درصدی نسبت به روز گذشته به رقم هزار و 696 میلیارد تومان رسید.

کاهش ارزش صف‌های بازار

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز شنبه 25 درصد کاهش یافت و در رقم 39 میلیارد تومان ایستاد. ارزش صف‌های فروش نیز 2 درصد کاهش یافت و 4 هزار و 461 میلیارد تومان شد.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید