جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیقرمزی در بورس ادامه دار شد!

قرمزی در بورس ادامه دار شد!

قرمزی در بورس ادامه دار شد!

بررسی معاملات امروز بورس تهران در ساعات اولیه بازار، بیشترین عرضه در صفوف فروش وآیند، شپنا و غصینو نشان می دهد.به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۲۹۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین، بورس امروز در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۴۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۴۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۱۶۵میلیارد تومان می‌رسد.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۰۰میلیارد تومان (۸۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۷۸۵میلیارد تومان (۱۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۳۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به ۱۲.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

بیشترین عرضه در صفوف فروش وآیند، شپنا و غصینو به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده حدود ۲۹۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #غگیلا، سیتا و قیستو در نوبت انتظار است.

«بانک‌ها و موسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۳۹۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۴۰میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود ندارد.

این جدول حدود ۱۷درصد از چهار هزار و ۶۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۴۴۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۷۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۸۵میلیارد تومان خواهد رسید.

نقشه صفوف خرید و فروش بورس 1400.01.18

برترین صفوف خرید و فروش 1400.01.18

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید