پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیاسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۲/۱۶

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۲/۱۶

 

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز 99/12/16

امروز سهامداران شرکت‌های نفت سپاهان، ایران مرینوس و نفت بهران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های رایان هم افزا، برق و انرژی پیوند گستر پارس و توسعه مسیر برق گیلان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت 8هزار و 172واحدی در ارتفاع یک میلیون و 169هزار و 744واحد به کار خود پایان داد و بیش از 3میلیارد و 58میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش 3هزار و 58میلیارد تومان در 428هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نفت سپاهان، ایران مرینوس و نفت بهران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بانک تجارت، سیمان غرب و بانک ملت بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 989 میلیون ورقه به‌ارزش 16هزار و 371میلیارد تومان در 342هزار نوبت، آیفکس 79واحد افت کرد و در ارتفاع 16هزار و 905واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های رایان هم افزا، برق و انرژی پیوند گستر پارس و توسعه مسیر برق گیلان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه پاسارگاد، صنعتی مینو و گروه سرمایه‌گذاری میراث فراهنگی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید