پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریاسنپ ۱۰۰ میلیارد دلاری شد

اسنپ ۱۰۰ میلیارد دلاری شد

اسنپ ۱۰۰ میلیارد دلاری شد

شرکت اسنپ در پی افزایش استفاده و بهبود بازار تبلیغات دیجیتالی که از صعود ارزش سهام شبکه اجتماعی در سال جاری حمایت کرده، به ارزش بازار ۱۰۰ میلیارد دلار رسید.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، ارزش سهام مالک اسنپ چت پس از پیش بینی خوش بینانه بانک مورگان استنلی از رشد سریعتر از حد انتظار فعالیت، درآمد و سودآوری این شرکت، حداکثر ۳.۵ درصد رشد کرد. ارزش سهام اسنپ از اکتبر دو برابر شده و از سال گذشته بدنبال افزایش استفاده از محصولات این شرکت در دوران پاندمی ویروس کرونا، بیش از چهار برابر افزایش پیدا کرده است.

شرکتهای رسانه اجتماعی با صرف زمان بیشتر توسط مصرف کنندگان در پلتفرمهای آنها و بهبود هزینه در بخش تبلیغات دیجیتالی پس از افتی که سال گذشته داشت، شاهد افزایش درآمدشان بوده اند. شمار کاربران روزانه فعال اسنپ در سه ماهه چهارم به ۲۶۵ میلیون نفر رسید که ۲۲ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۹ افزایش داشت. این شرکت مستقر در سانتا مونیکای کالیفرنیا پیش بینی کرد رشد درآمد امسال در مقایسه با رشد ۴۶ درصدی سال ۲۰۲۰ شتاب بیشتری خواهد گرفت.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اسنپ اکنون از چهار پنجم شرکتهای حاضر در شاخص اس اند پی ۵۰۰ شامل تارگت و لاکهید مارتین، ارزش بیشتری دارد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید