جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیآرشیو کامل نتفلیکس با موبوگیفت در دسترس شماست!

آرشیو کامل نتفلیکس با موبوگیفت در دسترس شماست!

آرشیو کامل نتفلیکس با موبوگیفت در دسترس شماست!

اگر از کاربرانی هستید که علاقۀ زیادی به دیدن فیلم و سریال دارند، حتماً تا الان با رسانه‌های آنلاین فیلم ایرانی و خارجی سروکار داشته‌اید. سازوکار این رسانه‌ها به این صورت است که شما به‌صورت ماهانه حق اشتراک می‌پردازید.

به گزارش رتبه آنلاین از گسترش نیوز، یکی از این رسانه‌ها که اتفاقاً طرفداران زیادی هم دارد، نتفلیکس است. برای دسترسی به نتفلیکس باید اشتراک ماهانه داشته باشید. برای مشترک شدن در نتفلیکس در ایران می‌توانید گیفت کارت نتفلیکس را از سایت موبوگیفت تهیه کنید. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی نتفلیکس و همینطور خرید گیفت کارت با تحویل آنی از موبوگیفت بپردازیم.

نتفلیکس چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

اگر اهل رسانه یا فیلم و سریال باشید، حتماً بارها و بارها نام نتفلیکس به گوشتان خورده است! نتفلیکس درواقع یک شبکۀ پشتیبانی از فیلم‌ها و رسانه‌های مختلف است که در سال ۱۹۹۸ در امریکا بنیان‌گذاری شد. درحال‌حاضر این شبکه میلیون‌ها کاربر دارد که بیش از ۳۷درصد آن را امریکایی‌ها تشکیل می‌دهند. این رسانه به قدری بزرگ است که درحال‌حاضر در بیش از ۱۹۰ کشور دنیا، مجری فعالیت‌های رسانه‌ای محسوب می‌شود.

    در نتفلیکس هر نوع فیلمی که بتواند نظر کاربران را جلب کند، وجود دارد. درواقع می‌توانیم بگوییم که عجیب‌ترین و پرطرفدارترین فیلم‌هایی که تا حالا ساخته شده‌اند، در نتفلیکس وجود دارند. این رسانه فیلم‌ها را بر اساس دسته‌بندی در اختیار کاربران قرار داده است که برای رده‌های سنی مختلف مناسب هستند.

    شما می‌توانید فیلم‌های کودکان، انیمیشن و همچنین فیلم‌های مناسب ردۀ بزرگسالان را در این رسانه ببینید. درواقع به همین دلیل است که نتفلیکس طرفداران زیادی دارد. با خرید اشتراک این رسانه به راحتی می‌توانید به صدها یا حتی هزاران فیلمی که از گذشته تا الان ساخته شده‌اند، دسترسی داشته باشید.

    داستان گیفت کارت نتفلیکس چیست؟

    از آنجایی که کاربران ایرانی به راحتی نمی‌توانند اشتراک ماهانۀ نتفلیکس را خریداری کنند، استفاده از گیفت کارت نتفلیکس می‌تواند گزینۀ بسیار خوبی باشد.

    کاربران ایرانی ۳دهه است که از این شبکه محروم بوده‌اند اما به‌تازگی محدودیت‌ها برداشته شده و به راحتی می‌توانید با خرید گیفت کارت نتفلیکس به تمام فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا دسترسی داشته باشید. نتفلیکس ۳ پلن در نظر گرفته است که می‌توانید متناسب با نیاز خودتان یکی از آنها را فعال کنید.

    پلن ابتدایی: کارت ۸ دلاری عضویت در نتفلیکس

    نخستین و ارزان‌ترین پلنی که نتفلیکس برای کاربرانش ارائه کرده است، ۸ دلار در ماه است. در این اشتراک شما می‌توانید تنها با یک دستگاه فیلم‌های نتفلیکس را مشاهده کنید. البته محدودیتی هم برای آن وجود دارد؛ کیفیت فیلم‌هایی که در این رسانه پخش می‌شود، ۴۲۰ است و نمی‌توانید فیلم‌های موردنظر را در این اشتراک به‌صورت اچ‌دی یا فول‌اچ‌دی مشاهده کنید. بنابراین اگر می‌خواهید فیلم‌ها را با کیفیت ۴۲۰ مشاهده کنید و نیازی به استفاده از چندین دستگاه برای نمایش فیلم ندارید، این پلن مناسب شماست. می‌توانید با خرید گیفت کارت نتفلیکس از آن لذت ببرید.

    پلن استاندارد: کارت ۱۰ دلاری عضویت در نتفلیکس

    یکی دیگر از پلن‌هایی که نتفلیکس در اختیار کاربرانش قرار داده است، پلن ۱۰ دلاری است. با استفاده از این نوع اشتراک از ماه دوم به بعد باید ماهیانه ۱۰ دلار به نتفلیکس پرداخت کنید. البته در این نوع پلن شما می‌توانید به فیلم‌های ۷۲۰ (اچ‌دی) دسترسی داشته باشید.

    پلن حرفه ای: کارت ۲۰ دلاری عضویت در نتفلیکس

    اگر می‌خواهید فیلم‌های نت فلیکس را کاملاً با کیفیت ببینید و البته ۴ نفر از شما امکان استفاده از حساب کاربری ویژه را داشته باشند، این پلن مناسب شماست. در پلن ۲۰ دلاری به راحتی می‌توانید فیلم‌ها را با کیفیت ۱۰۸۰ (فول‌اچ‌دی) مشاهده کنید و از ۴ دستگاه برای پخش آن استفاده کنید.

    اگر پلن‌های اول و دوم می‌تواند نیاز شما را برطرف کند، از آن استفاده کنید. در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنیم با ۴ نفر از دوستان خودتان اشتراک ۲۰ دلاری را خریداری کنید تا علاوه‌بر تخفیف مناسب، فیلم‌ها را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید.

    چگونه از گیفت کارت نت فلیکس استفاده کنیم؟

    اگر قصد دارید که از گیفت کارت نتفلیکس استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت موبوگیفت بزنید. خرید گیفت کارت از سایت موبوگیفت ساده است، این سایت علاوه‌بر آنکه قیمت‌های مناسبی دارد، پشتیبان‌های حرفه‌ای و کاردرستی هم دارد که در صورت وجود هر مشکلی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را رفع می‌کنند.

    پس از خرید گیفت کارت موردنظر، کافیست وارد سایت نتفلیکس شوید و در آن ثبت‌نام کنید.

    برای ثبت‌نام در این سایت روی (Sign up) کلیک کنید و یک حساب کاربری باز کنید و وارد آن شوید.

    نتفلیکس۲

    سپس با مراجعه به بخش فوتر سایت ( پایین سایت )، روی Redeem gift cards کلیک کنید تا بتوانید حساب خودتان را به کمک گیفت کارت خریداری شده، ارتقاء بدهید.

    نتفلیکس۳

    در بخش بالا کافیست کد مربوط به گیفت کارت را وارد کنید. (این کد را کارشناسان موبوگیفت برای شما پیامک یا ایمیل می‌کنند.)

    با کلیک روی Redeem، اعتبار حساب خودتان را افزایش دهید. سپس می‌توانید پلن موردنظرتان را انتخاب کنید تا حساب کاربری شما ارتقاء داده شود.

    موبوگیفت مرجع فروش گیفت کارت نتفلیکس و دیگر گیفت کارت ‌ها

    به‌غیراز گیفت کارت نتفلیکس که در چهار مدل ۱۵ دلاری، ۲۵ دلاری، ۳۰ دلاری و ۶۰ دلاری در موبوگیفت موجود است؛ شما می‌توانید سایر گیفت‌‌ها را هم مانند گیفت کارت اپل در قیمت‌های متنوعی از موبوگیفت تهیه کنید و در ازای خرید هر کدامشان امتیاز بگیرید.

    ماجرای این امتیازها در موبوگیفت به این صورت است که می‌توانید در ازای‌شان در خریدهای بعدی تخفیف هم بگیرید!

    پس همین حالا وارد سایت موبوگیفت به آدرس www.mobogift.com شوید و گیفت کارت موردنظرتان را انتخاب کنید.

     

    اخبار مرتبط

    ارسال یک پاسخ

    لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
    لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

    بیشترین بازدید