شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزتاخیر وزیر اقتصاد در تعیین تکلیف ۱۲۰۰ میلیارد تومان بدهی هپکو

تاخیر وزیر اقتصاد در تعیین تکلیف ۱۲۰۰ میلیارد تومان بدهی هپکو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرچند پس از پیگیری نمایندگان، وزیر تعاون طی نامه‌ای خطاب به وزیر اقتصاد خواستار تهاتر بدهی هپکو شده است و آقای دژپسند نیز با کلیات آن موافقت کرده، اما تاکنون اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

به گزارش رتبه آنلاین از خبرگزاری تسنیم، علی اکبر کریمی درباره تهاتر بدهی هپکو گفت: هرچند پس از پیگیری نمایندگان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی نامه‌ای خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار تهاتر بدهی هپکو شده است و آقای دژپسند نیز با کلیات آن موافقت کرده اما تاکنون اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر است در هفته جاری با برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرایی، درباره موضوع تهاتر بدهی هپکو تصمیم‌گیری شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح نحوه تهاتر بدهی هپکو اضافه کرد: پیشنهاد شده بدهی‌های بانکی شرکت هپکو با مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت در قالب بند (و) تبصره 2 قانون بودجه سال 99 تهاتر شود.

وی تصریح کرد: بدهی هپکو حدود یک هزار و 200 میلیارد تومان است که با پرداخت این بدهی، بسیاری از مشکلات این واحد صنعتی رفع شده و ظرفیت تولید آن افزایش می‌یابد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید