پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهtelegramپیش‌بینی بورس تهران امروز 21 بهمن 1399

پیش‌بینی بورس تهران امروز 21 بهمن 1399

تحلیل‌گران شرکت کننده در نظرخواهی دنیای اقتصاد تحولات امروز بورس تهران را پیش بینی کردند.
پیش‌بینی بورس تهران امروز 21 بهمن 1399

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصادنیوز برخی کارشناسان تاکید می‌کنند به رغم تمام تلاش های صورت گرفته دیروز هم حقیقی ها از فرصت سبز بودن بازار استفاده کردند و با اطمینان خارج شدند. باید به آنها حق داد نه اوضاع داخلی سر و سامان دارد و نه فضای بین المللی همراهی می‌کند. اگر چه که با آمدن بایدن از التهاب‌های بین المللی کاسته شد اما به جان هم افتادن خودمان در داخل بلای جانمان شده است. وقتی نمیتوانیم سران سه قوه را هماهنگ کنیم و پای کار بیاوریم این می شود که رییس مجلس را به حضور نمی پذیرند. آنچه مسلم است تا این کشمکش‌ها وجود دارد فضای بازار فضای خوبی برای نوسانگیران است. گمان نمیرود که دامنه ی نامتقارن نیز بتواند کمک شایانی نماید یادمان نرود که اگر حتی با این دامنه بازار مثبت بماند وای به روزی که دامنه متقارن شود و به حالت قبل برگردد اگر مفروضات تحلیلی همراهی نکند صف‌های فروش اول صبح دردسر جدید سازمان خواهد شد چرا که هر کسی می خواهد بیشترین سود خود را حفظ کند و خارج شود. به نظر هنوز هم فضای بازار نا مطمئن است اما انتظار داریم که با کاهش دخالت هاو دستکاری ها، بازار فضای مطلوب جهت رشد را از آن خود کند.

برخی دیگر هم تاکید می‌کنند: با توجه به اتفاقات و تصمیمات اخیر انتظار میرود نوسانات مثبت قیمتی در این روزها افزایش یافته تا زمینه ساز رشد بازار برای یک روند حداقل کوتاه مدتی شود اما برای بلند مدت فعلا نمی توان پیش بینی درستی انجام داد و باید صبر کرد.

به صورت کلی فشار فروشی که در این سطوح قیمتی شاهد آن هستیم با مفروضات فعلی تحلیلی همخوانی ندارد. شاید ترس و بی اعتمادی باعث این نوع از عرضه ها باشد. بیش واکنشی به اخبار یکی از سوگیری های رفتاری ست که به نظر می رسد بازار در حال حاضر دچار آن شده است. به دلیل فضای ابهام شدید موجود در یکسری شاخص های کلیدی مثل دلار به نظر می رسد رفتار نوسانی بازار همچنان ادامه دار باشد.

 

J10 (1)

 

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید