پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیشورای عالی بورس درباره بخشنامه قیمتگذاری فولاد تصمیم می‌گیرد

شورای عالی بورس درباره بخشنامه قیمتگذاری فولاد تصمیم می‌گیرد

شورای عالی بورس درباره بخشنامه قیمتگذاری فولاد تصمیم می‌گیرد

یک مقام مسئول در سازمان بورس با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهور دستور مستقیمی برای ابطال بخشنامه قیمتگذاری فولاد نداشته، گفت: در جلسه دیروز بر اجرای دقیق مصوبات شورای عالی بورس تاکید شد.

به گزارش رتبه آنلاین از مهر، یک مقام مسئول در سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه معاون اول رئیس‌جمهور دستوری مبنی بر ابطال بخشنامه قیمت‌گذاری فولاد نداشته است، گفت: با توجه به تاکید معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت رعایت شأن تصمیمات شورای عالی بورس از سوی تمامی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط با حوزه بورس، از این پس وزارتخانه‌ها حق دخالت یا ابلاغ بخشنامه‌های خودسرانه مرتبط با کالاهای بورسی را ندارند.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود، افزود: معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد که اقدامات برخی دستگاه‌های دولتی یا وزارتخانه‌ها نباید فضای بورس را دچار تنش کرده و بهم بریزد.

پس از جلسه عصر دیروز فعالان بورسی با معاون اول رئیس جمهور، خبرهایی غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه معاون اول رئیس جمهور دستور ابطال بخشنامه اخیر وزارت صمت در خصوص قیمت‌گذاری فولاد را صادر کرده است؛ اما چنین دستور صادر نشده بلکه جهانگیری در جلسه عصر دیروز از شورای عالی بورس خواست جلوی تصمیماتی که منجر به بروز تنش در بازار سهام می‌شود، بایستد که معنای تلویحی آن، می‌تواند لغو ابلاغیه وزارت صمت باشد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید