جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیبیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ خودرویی‌ها بیشترین ارزش معاملات را...

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ خودرویی‌ها بیشترین ارزش معاملات را از آن خود کردند

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز/ خودرویی‌ها بیشترین ارزش معاملات را از آن خود کردند

امروز معامله‌گرها ۱۳هزار و ۲۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۹درصد از کل سهام بیمه حافظ معامله شد.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین، در بورس امروز در مجموع ۱۳هزار و ۲۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «شستا»، «خودرو»، «خساپا» و «وتجارت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل ۳۲۵میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پس از معاملاتی به ارزش ۳۰۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که حدود هزار و ۸۷۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات هزار و ۱۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۹درصد از کل سهام بیمه حافظ (#وحافظ) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۱۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۱سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۶۳نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

رتبه بندی ارزش معاملات 99.10.20

رتبه بندی ارزش معاملات20.10.99

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید