جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیبورس کاهشی شد

بورس کاهشی شد

بورس هوم پيج

بازار سهام امروز چهارشنبه ۱۰ دی ماه را نزولی آغاز کرد و در ابتدای معاملات تا بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ واحد منفی شد اما پس از گذشت ساعتی تغییر مسیر داد و هم اکنون شاخص کل با ۳ هزار و ۹۵۱ واحد افت در محدوده یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد قرار دارد. شاخص کل هم وزن اما با افزایش ۵۳۱ واحد مثبت شد.

به گزارش رتبه آنلاین از همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۷ شاخص کل با ۳ هزار و ۹۵۱ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۳۱ واحد افزایش به رقم ۴۶۵ هزار و ۹۶۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۲۹۳ هزار معامله به ارزش ۶۴ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۱۵ واحد کاهش رقم ۱۹ هزار و ۸۶۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۸۸ هزار و ۱۵۰ معامله انجام داده‌اند که ۷۴ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، برق و انرژی پیوندگستر پارس و توکا ریل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بیمه کوثر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

 

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید