جمعه 10 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیسه سهم جذاب در بورس جهانی

سه سهم جذاب در بورس جهانی

سه سهم جذاب در بورس جهانی

 از لحاظ تاریخی، بازار سهام در پنج جلسه روز کاری آخر سال به طور معمول افزایش پیدا می‌کند و این روند تا دومین روز معاملات سال جدید ادامه دارد.

​به گزارش رتبه آنلاین از اقتصادنیوز، سال میلادی که به پایان نزدیک می شود گمانه ها درباره سال جدید آغاز می شود تحلیل گران در این گزارش سه سهام جذاب سال آینده معرفی شده است.

به گزارش اقتصاد نیوز و بر اساس گزارش سی‌ان‌بی‌سی، بازار ها در پایان سال با یک رخداد جالب روبرو هستند. از نگاه برخی معامله گران با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، وال استریت هدیه از طرف بابانوئل خود را رو کرده است.

هدیه بابانوئل به بازار سهام

طبق نظر آلماناک، معامله گر سهام از سال 1969 ، S&P 500 به طور متوسط 1.3 درصد در این دوره معاملات هفت روزه سود کسب کرده است. این روزهای طلایی موجب شد برخی سهم ها را سرمایه‌گذاران قبل از بسته شدن معاملات سال بخواهند برای سال 2021 انتخاب کنند. اما این فرصت های جذاب چگونه شناسایی می شود.

یافتن فرصت های جذاب در بازار سهام

 یافتن فرصت‌های جذاب سرمایه گذاری آسان نیست. یک استراتژی پیروی از حرکات تحلیل گرانی است که به طور معمول پیش‌بینی‌ها و سرمایه‌گذاری درستی انجام می‌دهند. سرویس پیش بینی تحلیلگر TipRanks تلاش می کند تا بهترین تحلیلگران را در وال استریت یا تحلیل گرانی با بالاترین میزان موفقیت و میانگین بازده را پیدا کند. بسیاری از سهامداران از این مسیر فرصت های جذاب را کشف می کنند. اما این فرصت ها برای سال آینده میلادی چه هستند

سه سهام جذاب در بازارهای سهام

  بهترین تحلیلگران برای سال آینده سه پیشنهاد دارند و اعتقاد دارند خرید این سهم ها می تواند بازده خوبی برای سهامداران به دنبال داشته باشد. اولین سهم یک پام رسان است.

توییتر اوج می گیرد

داگ آنموت ، تحلیلگر ارشد JP Morgan (جی‌پی مورگان بانک بین‌المللی)، به تازگی به جمع سرمایه‌گذارهای سود کرده توییتر پیوست و در 16 دسامبر(۲۶ آذر) خرید این سهام را پیشنهاد کردند. همراه با این اتفاق ، تحلیلگر 5 ستاره هدف بازدهی سهام را از 52 دلار به 65 دلار رساند ، و پتانسیل بازدهی جدید این سهام را 16 درصد افزایش داد.

آنموت اظهار داشت: « ما اعتقاد داریم که توییتر به طور منحصر به فرد به عنوان شبکه پخش و ارتباطات در زمان واقعی خود فعالیت درستی را انجام داده و آن را مکمل تمام اشکال دیگر رسانه ها ، از جمله تلویزیون می کند.»

علاوه بر این ، به نظر آنموت ، Twitter  به طور احتمالی از جهت دادن به تلفن همراه و ویدیو بهره‌مند خواهد شد ، زیرا محصول تبلیغاتی و سیستم عامل آن همچنان در حال بهبود است. او معتقد است « اجرای بهتر تبلیغات و ایجاد تنوع  برای این شرکت حیاتی است.»

خرده فروشی خوش بخت

  RBC Capital(شرکت خدمات مالی) اسکات سیکارلی اعتقاد دارد ، کاستکو(فروشگاه زنجیره‌ای عمده فروشی) بهترین خرید سهام در فضای خرده فروشی است. از نگاه این شرکت پتانسیل های این شرکت هم چنان برقرار است.

طبق گفته Ciccarelli ، کاستکو به بهترین نحو، رشد فروش قوی و عملکرد خوب را به همراه دارد. به نظر تحلیلگر ، در آخرین سه ماهه اخیر ، این شرکت با رشد 17.1 درصدی روبرو شده است اتفاقی که این شرکت را قادر می سازد تا در چهارماه اول 2021 اهرم قدرت زیادی ایجاد کند. فروش تجارت الکترونیکی 86٪ افزایش یافته و اکنون به طور تقریبی 7٪ از کل فروش را تشکیل می دهد.

تصویر خوب یک ابزار اندازه گیری

MKS(شرکت تولید دستگاه اندازه گیری و کنترل) است مارک میلر از بخش رتبه‌بندی این شرکت، نسبت به چشم انداز رشد طولانی مدت خود وضعیت بهتری را پیش بینی می کند به همین منظور ، او هدف قیمتی خود را از 150 دلار به 175 دلار افزایش داد (17 درصد افزایش).

به گفته میلر ، تیم مدیریت «یک تصویر خوب» ارائه داده است . علاوه بر این ، شرکت پیش بینی می کند برخی از استاندارد ها در این شرکت نیز روند رو به بهبودی داشته باشد.

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید