شنبه 8 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزنوسان بازار بورس ادامه دارد؟

نوسان بازار بورس ادامه دارد؟

نوسان بازار بورس ادامه دارد؟

از روز سه‌شنبه هفته قبل روند عرضه و تقاضا در بازار سرمایه عوض شد و بازار روند صعودی گرفت و همچنین شاخص هم‌وزن هم نیز از هفته گذشته روند صعودی گرفته است.

با تعادل ایجاد شده در بازار سهام به نظر می‌رسد روند اصلاح بازار تمام شده است و بازار به نوعی برای روند صعودی خود اماده می‌شود.

به گزارش رتبه آنلاین از تجارت نیوز، پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه گفت: مثبت شدن شاخص هم‌وزن و شاخص کل بورس از نشانه‌های پایان دوره اصلاح بازار است و به نظرم زمانی سیر صعودی شروع خواهد که شاخص کل به یک میلیون و ۷۷۰ هزار واحد برسد.

او در رابطه با سیگنال‌های پایان اصلاح بازار گفت: ارزش معاملات قابل قبول است و دومین سیگنال کاهش صف‌های فروش به طرز چشم‌گیری است، دیروز صف‌های فروش با هم برابر بود اما امروز ارزش صف‌های خرید بیش از ۵ هزار میلیارد تومان برآورد شده و ارزش صف‌های فروش حدود ۳ هزار میلیارد تومان که این نشانه خوبی برای بازار سهام است.

او در پایان خاطرنشان کرد: فعلا این روند تعادلی چند هفته‌ای ادامه دارد و ممکن است در این دوره حتی شاخص کل یا هم‌وزن عقبگرد نیز داشته باشد اما این دلیل بر ریزش بازار نیست و احتمالا بازار می‌تواند نوسان داشته باشد.

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید