پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیقیمت سکه، طلا و ارز

قیمت سکه، طلا و ارز


در حالیکه در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۰۳ دلار رسیده است، قیمت ارز نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، امروز سه‌شنبه قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار چهار میلیون و ۱۰ هزار تومان است. سکه تمام بهار طرح قدیم نیز  چهار میلیون تومان قیمت داشت.

اما نیم‌سکه، دو میلیون و ۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود. در این میان ربع سکه هم، یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان قیمت دارد. همچنین سکه یک گرمی ۸۲۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۰۳ دلار رسیده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم، ۴۰۸ هزار تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود.

ارز باز هم ثابت ماند

ثبات در بازار ارز ادامه دارد و بر همین اساس بانک‌ها امروز، هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۳۱۲ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۷۵ تومان می‌خرند. قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۹۵۹ تومان است.

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۸۴ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار تومان می‌رسد.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته ثابت بوده است. این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌فروشند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید