پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهاخبار روزمجهزترین مدرسه استثنایی کشور در البرز ساخته می‌شود

مجهزترین مدرسه استثنایی کشور در البرز ساخته می‌شود


یک خیر مدرسه‌ساز با اشاره به اجرای عملیات ساخت مجهزترین مدرسه دانش‌آموزان استثنایی در شهرستان نظرآباد گفت: استخر و آب درمانی، درمانگاه، سالن آمفی تئاتر، سالن ورزشی و… از جمله امکانات این مدرسه مختص دانش آموزان استثنائی خواهد بود.

به گزارش رتبه آنلاین، حسن صراف‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: باتوجه بر نقش حائز اهمیت آموزش و لزوم پرورش دانش آموزان که آینده ساز کشور عزیزمان ایران هستند عمده فعالیت بنده در حوزه مدرسه سازی بوده و هست اما گاها بنا به نیازی که در سایر موارد همچون درمانی و…نیز ایجاد شود برای معامله با خدا حضور خواهم یافت که در همین راستا طی چند روز آتی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهر نظرآباد با اعتباری بالغ بر ۲۵۰میلیون تومان نوسازی خواهد شد.

وی تاکید کرد: عمل خیر فارغ از مزایای دیگری که دارد تجارت مهمی است که دلیل اصلی اشتیاق من به این مسئله نیز شرایط مطلوبی است که معامله با خدا ایجاد می کند.

صراف زاده با اشاره به جدیدترین پروژه خیری در حال ساخت خود که بزرگترین و مجهزترین مدرسه استثنائی کشور و از شاخصین جهان خواهد بود بیان کرد: به حمدالله و لطف الهی سعادت معامله‌ای دیگر با خدا پیش آمده که باهمکاری مسئولین شهرستان نظرآباد و پیگیری‌های مستمر و همکاری مطلوب فرماندار محترم این شهرستان زمینی به مساحت ۱۰هزار متر مربع در شهرک فرهنگیان اخذ شده و کلنگ احداث آن بر زمین زده شد که در حال حاضر عملیات عمرانی آن در حال انجام است و پیش بینی می‌شود طی دو تا سه سال آتی با اعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد تومان در شهرستان نظرآباد به بهره برداری برسد.

وی در ادامه در تشریح خدمات این مدرسه به دانش آموزان عنوان کرد: استخر و آب درمانی، درمانگاه، سالن آمفی تئاتر، سالن ورزشی و… از جمله امکانات این مدرسه در نظرآباد مختص دانش آموزان استثنائی خواهد بود.

این خیر خاطرنشان کرد: بنده معتقدم هرکسی که در این دنیا تا زمانی که فرصت دارد کار خیر نکند باخته است چراکه معامله با خدا پرسودترین تجارت زندگی من است و همواره در این معاملات ۱۰ برابر و حتی بیشتر سود کرده‌ام و همین مهم موجب شده که هردفعه مشتاق‌تر از پیش برای این تجارت که حقیقتا سودش چندین برابر بیشتر از داشتن کارخانجات مختلف در سطح کشور است باشم.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید