چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیپایان دور نخست اپن آمریکا با صعود نادال و اوساکا

پایان دور نخست اپن آمریکا با صعود نادال و اوساکا


تنیسور اسپانیایی و بانوی شماره یک جهان با پیروزی برابر حریفانشان توانستند به دور دوم اپن آمریکا راه پیدا کنند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، دور نخست تنیس اپن آمریکا صبح امروز (چهارشنبه) با صعود تنیسور های برتر به پایان رسید. در مهمترین بازی بخش مردان رافائل نادال برابر جان میلمن قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره دو جهان ست نخست را با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع خود به پایان رساند و در دو ست دیگر با نتایج مشابه ۶ بر ۳ حریفش را شکست داد.

دومینیک تیم، مرد شماره چهار جهان با شکست ۳ بر یک برابر فابیانو در دور نخست حذف شد. از دیگر اتفاق های مهم شکست استفانوس سیتسیپاس بود. مرد شماره هشت جهان ۳ بر یک مغلوب روبلف روس شد.

الکساندر زورف به سختی از سد آلبوت گذشت و ۳ بر ۲ حریفش را شکست داد. مرد شماره ۶ جهان دو ست نخست را با پیروزی ۶ بر یک و ۶ بر ۳ به پایان برساند اما در ست سوم ۶ بر ۳ و ست چهارم ۶ بر ۴ شکست خورد. در نهایت تنیسور آلمانی توانست جبران کند و در آخر ۶ بر ۲ پیروز شود.

سیمون، مارین چیلیچ، ورداسکو، تامپسون، جان ایزنر، شوارتسمن، تیافوئه، مونفیس و کریوس نیز به دور بعد راه یافتند.

در بخش بانوان نائومی اوساکا برابر بلینکووا قرار گرفت و به سختی توانست حریف روسش را شکست دهد. بانوی شماره یک جهان در ست اول ۶ بر ۴ پیروز شد اما در ست دوم ۷ بر ۶ مغلوب شد. تنیسور ژاپنی در نهایت توانست در ست دوم ۶ بر ۲ پیروز شود و به دور بعد راه یابد.

دور دوم امشب (چهارشنبه) آغاز و بامداد پنجشنبه پیگیری می‌شود. در مهمترین دیدار ها راجر فدرر برابر دمیر جمهور قرار میگیرد و نواک جوکوویچ به مصاف لوندرو میرود. در بخش بانوان اشلی بارتی مقابل دیویس بازی میکند و سرنا ویلیامز برابر مکنالی قرار میگیرد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید