پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرورزشیگواردیولا: برای هت‌تریک قهرمانی در لیگ برتر آماده‌ایم

گواردیولا: برای هت‌تریک قهرمانی در لیگ برتر آماده‌ایم


سرمربی منچسترسیتی امیدوار است برای سومین سال پیاپی جام قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را بالای سر ببرد.

به گزارش رتبه آنلاین، ایسنا به نقل از دیلی میرور، منچسترسیتی با شکست لیورپول در ضربات پنالتی قهرمان سوپرجام انگلیس شد. این تیم فصل گذشته توانست سه‌گانه داخلی را در لیگ برتر به دست بیاورد و قهرمان شود. شاگردان گواردیولا در دفاع از عنوان قهرمانی باید در اولین گام در لندن برابر تیم وستهام قرار بگیرند.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی قبل از دیدار برابر وستهام گفت: این یک چالش بزرگ برای من و بازیکنان سیتی است تا ببینند می‌توانیم برای سومین بار قهرمان لیگ برتر شویم یا خیر. ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی نیاز داریم که ۱۰۰ امتیاز به دست بیاوریم و نمی‌دانم در این فصل نیز قادر به تکرار این موفقیت بزرگ هستیم یا خیر. ما در چین اردوی پیش فصل خوبی داشتیم و در ادامه در جام خیریه نیز تلاش زیادی کردیم توانستیم قهرمان شویم. هیچ تضمینی برای قهرمانی ما در لیگ برتر وجود ندارد و امسال قطعا کارمان نسبت به فصل قبل، سخت‌تر است و همه تیم‌ها می‌خواهند برای ما عرض اندام کنند.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: با بازیکنانی که من در تمرینات تیم دیدم باید بگویم که امسال نیز برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. فصل پیش درباره تکرار قهرمانی از من سوال کردید و من گفتم کار سختی است و باید از حریفان بهتر باشیم تا به این مهم برسیم. امسال باید بگویم سخت‌تر است. برای رسیدن به قهرمانی یک راه در پیش داریم و آن هم این است که هم از نظر فردی و هم از نظر تیمی نسبت به فصل قبل بهتر شویم و بتوانیم پیشرفت کنیم.

پپ گواردیولا همچنین تایید کرد داوید سیلوا به عنوان کاپیتان سیتی در این فصل فعالیت خواهد کرد. این آخرین فصل حضور داوید سیلوا در سیتی است و او اعلام کرده در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید