جمعه 10 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلییکی از بزرگترین برندهای غذایی در آمریکا از دوج کوین حمایت می‌کند

یکی از بزرگترین برندهای غذایی در آمریکا از دوج کوین حمایت می‌کند

به گزارش رتبه آنلاین به نقل از کوین دسک، اخبار مربوط به حمایت شرکت اسلیم جیم از دوج کوین که اوایل روز پنجشنبه منتشر شد، قیمت این ارز دیجیتال را به یک رکورد تاریخی جدید رساند.

مدیرعامل کوناگرا برندز (Conarga Brands)، شرکت مادر این تولیدکننده غذایی، گفت پس از اینکه این شرکت که در شبکه‌های اجتماعی فعال است، مشارکت در تولید محتوا برای دوج کوین را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ آغاز کرد، تعداد دنبال‌کنندگان حساب توییتری آن ۱۶۰ درصد افزایش یافت و تعداد اثرگذاری‌های (impression) کاربران آن در ۲۵ روز به ۳۵ میلیون رسید.

شان کانولی (Sean Connolloy) در نشست دوره‌ای این شرکت گفت:

ما شاهد افزایش چشمگیری در تعامل مخاطبان بوده‌ایم، از جمله تعامل مستقیم و حمایت از طرف کسی دوج کوین را ایجاد کرد.

مطابق شرایط کنونی بازار ارزهای دیجیتال که تمایل به هیاهو دارد، انتشار این خبر در اوایل پنجشنبه کافی بود تا دوج کوین تقریباً دو برابر شده و از ۱۳.۶ سنت به ۲۵ سنت برسد. در معاملات اخیر، دوج تا ۲۴.۴ سنت عقب‌نشینی کرده، اما بااین‌حال نسبت روز گذشته ۸۳.۴ درصد و نسبت به اول سال جاری میلادی ۴۳۰۰ درصد رشد داشته است.

کانولی در این نشست دوره‌ای اعتبار ویژه‌ای به دوج کوین بخشید و گفت که این ارز دیجیتال «نقش بزرگی» در پیروزی نهایی اسلیم جیم در مصاف با برندها در مجله تجاری اَدویک (Adweek) داشت.

ظاهراً این اولین بار است که نام دوج کوین در نشست گزارش درآمد یک شرکت مطرح می‌شود و قطعاً اولین بار است که یک شرکت سهامی عام یک استراتژی وفادارانه را درباره دوج اتخاذ می‌کند. این امر نشان می‌دهد که چگونه دوج کوین به یک کسب‌وکار جدی تبدیل شده، اما در عین حال به اصل خود به‌عنوان یک سکه میم مسخره وفادار مانده است.

دوج کوین که از اولین ارزهای مبتنی بر کدهای بیت کوین است و همواره در حال رشد بوده، همزمان با رشد گسترده بازار ارزهای دیجیتال پس از عرضه عمومی سهام کوین بیس (Coinbase) در بورس نزدک به رکورد تاریخی جدیدی رسید و با این خبر سرعت رشد آن بیشتر شد.

اینکه دوج کوین در سطوح جدیدی در حال معامله است، واقعیتی است که تیم شبکه‌های اجتماعی شرکت اسلیم جیم نمی‌خواهد مخاطبانش فراموش کنند.

کانولی گفت که جامعه اسلیم جیم روی میم‌ها بنا شده که مشخصاً زیربنای دوج کوین نیز هست. ارتش دوج کوین با انتشار میم پشت سر میم دیگر، به‌شکلی بی‌امان در حال پامپ ارز دیجیتال محبوب خود است. برخی از این میم‌ها را اسلیم جیم از ماه مارس به بعد تهیه کرده است.

حساب توییتر اسلیم جیم رابطه دوستانه‌ای را با طرفداران ارزهای دیجیتال برقرار کرده تا به این نقطه رسیده است. به‌گفته این شرکت، خانواده توییتری دوج کوین از اوایل ماه مارس با این شرکت ارتباط برقرار کرده‌اند.

کانولی، مدیرعامل کوناگرا، گفت که «ماه» برای اسلیم جیم کافی نیست و این شرکت تا وقتی به «مریخ» نرسد، دست نمی‌کشد.

وی اظهار داشت:

ما از این موضوع هیجان زده شده‌ایم و باید در منتظر فعالیت‌های بیشتر مرتبط با ارزهای دیجیتال در آینده باشید.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید