به گزارش رتبه آنلاین : وب سایت فوربس از افتتاح بوتیک جدید پسر بیژن خبر داد. در این مطلب این چنین آمده است:

یک رولز رویس زرد تزئین شده با الماس که در دل یک ساعت جاسازی شده است، کت و شلوارهایی که ارزان‏ترینشان ۱۰ هزار دلار قیمت دارد و نام و اعتباری اسطوره‎ای. این‎ها همه چیزی است که نیکولاس بیژن پاکزاد از پدرش به ارث برده است.

او در سال ۲۰۱۱ وارد خانه بیژن «House of Bijan» شد و به عنوان نایب رئیس مشغول به کار شد. حالا مسئولیت بزرگ ارائه محصولات لاکچری و منحصربه فرد به دوش اوست. از افراد سرشناسی که محصولات بیژن را استفاده می‏‌کنند می‌‏توان به ۵ رئیس جمهور امریکا، پرنس ویلیام، ریچارد برنسون و آرنولد شوارزنگر اشاره کرد. او حالا بوتیک خودش را افتتاح کرده است.

 

روی میز بوتیک جدید بیژن در والدورف آستوریا هتل در بورلی هیلز عکس‎هایی قاب شده از افراد سرشناس دنیا دیده می‌‏شود. یکی از این‎ عکس‎ها متعلق به پرزیدنت کلینتون است که اولین مشتری این بوتیک بود که در ماه سپتامبر افتتاح شد.

 

بیژن پاکزاد طراح پوشاک مردانه است که در سال ۱۹۴۰ در تهران متولد شد و در سال ۲۰۱۱ از دنیا رفت. او در سال ۱۹۷۳ به امریکا مهاجرت کرد و در لس‏ آنجلس ساکن شد. بوتیک او در رودئو درایو بورلی هیلز در سال ۱۹۷۶ تاسیس شد و در آن زمان عنوان «گران‏ترین بوتیک دنیا» را به خود اختصاص داد.

بیژن که کارش را با بوتیک پلنگ صورتی در تهران آغاز کرده بود توانست این حرفه را به یکی از لوکس‌‏ترین محله‎های امریکا منتقل کند، جایی که افراد مشهور زیادی مانند جورج بوش و پسرش، باراک اوباما، رونالد ریگان، بیل کلینتون، تونی بلر و …. مشتری‏اش شدند.

 

از دیگر مشتریان او می‏‌توان به موسسان برندهای اسکار دلارنتا، تام فورد و جورجیو آرمانی اشاره کرد. همچنین هنرپیشه‏‌های هالیوودی مانند تام کروز، آنتونی هاپکینز و لیام بردی که لباس‎های او را می‎پوشند هم بسیار هستند.

یکی دیگر از محصولات سرشناس بیژن هم ادکلن او است که در دو نوع مردانه و زنانه ساخته شده است و مشتریان سرشناس زیادی دارد.

 

بیژن از اولین همسرش دختری به نام دانیلا و از همسر دومش پسرهایی به نام نیکولاس و الکساندرا دارد. در سال ۲۰۱۱ او سکته کرد و جراحی شد اما نتوانست مرحله ریکاوری را پشت سر بگذارد و دو روز بعد از دنیا رفت. مغازه او در رودئو درایو هم در آگوست ۲۰۱۶ در ازای ۱۲۲ میلیون دلار به لوئی ویتون فروخته شد.